Search This Blog

02 April 2009

*reverse*

phowargghhh...agegegege

mengantuk la makcik pagi ni...

saya rasa saya tidak boleh minum kopi lagi,kerana kopi ada reverse effect pada saya.

patutnye kalau minum kopi mata terbuntang jek,tapi saya tak..mata semakin kuyu,hatta baru kul 10am..(saya tadelah minum kopi kawkapalapi punye,saya minum neslo sendiri bikin dari rumah)

teruk sungguh.

semalam saya juge telah di April Fool dengan jayanye oleh En.Suami.

tapi saya tak marah pun,pasal April Fool nye lebih kepada surprise...

eh,tak...tak dapat hp (abangku sayang,i tak larat la nak hint sampai 15x entry,tapi kalau abang nak beli senyap2 pestu surprise,abang beli yang hat Sony Ericsson G900.. T_T)

tapi saya dapat piza...best woo makan piza

memang En.Suami suka buat kejutan AF..(malas nak layan AF7..beralih ke arah 1 in a million...si tompok tu best jugak nyanyi...dulu selalu dikutuk aje oleh saya dan rakan2)

saya nak pi pos opis sat lagi..kasi segar balik mata,boleh buat keje..(alasannnn..nak tuang 5 minit tu cakap ajelah...)

p/s:: abang,dila kasik hint kaler purple lagi :P

13 comments:

Dils said...

hihi..

eh,tak...tak dapat hp (abangku sayang,i tak larat la nak hint sampai 15x entry,tapi kalau abang nak beli senyap2 pestu surprise,abang beli yang hat Sony Ericsson G900.. T_T)

klaka ok . my hasben senyap2 letak kotak hp kat bawah bantal. Bile nak tido, saya duk komplen... "kenapa bantal ni keras"

Hahaha... naseb baik tak tdo je terus.

Aku Bukan Bidadari said...

Dilla mai ..nk tolong hint kat en.suami hang..

Suami dilla oo suami dilla.. DILLA ni nak sangat2 G900 beli lar beli lar..demi tersayang..lagipun BERBALOI woh.. dah lar TEPON NI BEST>.gambar cantik,bunyi sedap..dengaq lagu lentok.. ..terutama tgkp gambar anak HANGPA yg KACAK tu..lagi berbaloi wohhh.. tetambah lagi.. DILLA ni suka BERBLOG..idak ler dia dok MERAMBU kat seoping komplek..asal ada TENET dia bleh ar tidak membuang masa lapang...

SUami dilla ooo suami dilla..untuk menjadi SUAMI SOLEHAHHAHAH apalah sangat.. seribu lebih sikit tu...

ps: DILLA , tiara dh tolong dah..harap2 lepas ni berjaya lah.. mai lar KELOMPO.. leh beli G900 bleh dpt diskauunnnnn

Elyn Sani said...

hahaha dilla tiara tulun tu nk % gak hahahahah

Aku Bukan Bidadari said...

Elyn..shhhhhh i tolong IKHLASSSSSS...

heh.. i cuma harap dia bagi i kek tu jer ,...

Eliss said...

alahai..siannya...nanti dier belikan laa tuh..
hubby aku buat surprise jugak kadang2.. :D i loike..

babyelle said...

wakakakka... aku tengah tensen siapkan thesis nak submit ptg ni.... sempat tergelak sorang² (lom masuk tahap guling² la) bace pasal si tompok tu... isk² siap dpt immunity lg.. hmm.. sapela peminat yg undi die ye??? hang ka dila? hehehee...

Obefiend Weiland said...

pizza

T_T

sedap.. dah ngidam. tapi wallet tak mengijinkan!

azimask said...

hik hik.. baik punya hint....

mie jua ada reverse effect bila minum kopi... hahahah
takder nyer mata ini terbukak luas
lagi mau tido ada laaa... hahahaha

owwhh mau g penang 7-10 nie.... tinggal di bayview Georgetown..
apa yang best wahai cik anasfadilah... udah lama tidak g penang...
boleh kasik info tak... email saya mungkin kalau rajin....

azimask@yahoo.com
azimask@gmail.com

terima kasih....

kalau org lain nak bg info pon okeh jugak....
hihihi

azimask said...

ppsstt kalau ada owang mau bawak jalan lagik bestt..
tp g penang bekerja maaa..
ada meeetingg..
sempat ke berjalan
tingin g padang kota mau makan sotong kangkung.. pasembur.. nasi kandar... juga cendol tepi jalan yang ada kacang merah besar.. oowwhh udah lama tidak ke penang.. excited nieh walau pun mau g sana bekerja.. heheheh

Arin said...

cakap kat anas: wedding anniversary nnt hadiahkan tuh je le..ader masa lagik nak penuhkan poket..

A.I said...

Pn Tiara - X mungkin saya mnjd suami yg "SOLEHAH"
Pn Arin - hadiah anniversary yg tahun ni dah bagi tahun lepas, hadiah tahun ni sila tunggu tahun dpn ye.. TQ
SAYANg nanti abg beli tau.. hari2 simpan duit 30sen, seminggu dah jd rm2.10, sebulan dah jd rm63, kalau setahun rm756, kalau 2 tahun rm1512. wah.. azam simpan mulai sekarang..

MIK'YAL said...

yuhuuuu...hint ya amat jelas..tak phm jugak tatau la noo :-)

l i e y n said...

ingat kan kita je yang panggil tomok tu 'tompok'...
mmg dulu suara dia mmg sengau nak mampos! tapi sekarang dah ok...