Search This Blog

21 April 2009

*dragon fly*

suatu masa dahulu saya sngguh obses dengan pepatung.masa kecik-kecik saya dan abang dan adik akan menangkap pepatung menggunakan raket badminton. (kita tekup raket badminton atas pepatung yang hinggap kat rumput,jadi dia tak dapat la terbang :)..)

pepatung makhluk Allah yang unik,pasal dia bertelur dalam air,tapi lepas tu dia boleh terbang pule bila menetas

masa zaman u dulu,saya ada amek class lukisan dan catan untuk memenuhi credit yang diwajibkan. Senior saya dari sekolah pengajian seni kata,En.Fuad Bebit (kalau korang ingat iklan oi nasi goreng oi bubur kacang tu,En.Fuad la tu) dia susah nak student dia A

tapi,Alhamdulillah..saya dapat juge A (jadi cantik sikit slip result tadelah B dan C aje..wakakaka)

projek yang dapat A tu,saya buat satu lukisan bermotifkan dragonfly.

so semalam saya dapat ilham nak buat satu craft bermotifkan dragon fly ni

ni lah dragonfly tu..its a hair clip...dan its for sale (RM5 only)

dan ye,jgn tiru ye,ni saya punya idea..cari la kat google belum ada satu pun pattern macam ni (and so i tot la..hehe)

its lovely,nasib la anak saya lelaki..hehehe..kalau tak segala bala headband la hair clip dah mesti penuh kepala pakcik kecik tu

dan ada a slice of pizza,untuk pemenang Mr.Roti Shy-Shy Cat

still open ye the contest,pegi sini ye Mr Roti shy-shy cat giveaway

p/s::today hujan cats and dogs and all the zoos put together..jalan banjir lagi..

Kehadapan Tiara ku manja

jgn la majuk,buruk rupenye..setakat ayat poen tu tade maknenye. dah jangan majuk,macam mana nak jadi blogger tegar ni..hehehe..dah,saya dah babab dah makcik anon tu,dia berniat suci dan murni.mungkin pendekatan dia tak jelas.tapi takpe..saya dah slow talk dengan makck anon tu. :)

8 comments:

MIK'YAL said...

kreatif sunggoh..kalau lagu ni..dila kena buat copyright la..so tdak la pencetak rompak those cute designs of dragonfly ;p

Aku Bukan Bidadari said...

HAHAHAHA tiara nak majuk blog?? rentikanlah..

dah tak majuk dah..
awat lar mak ziyyad ni kreatip sungguh!!!

Mrs.R @ Emi said...

nk..nk..nk beli clip rambut tu...

Anasfadilah said...

emi ::email saya di stashwoale@hotmail.com k.

Obefiend Weiland said...

amat cool! rajin kamu

Dayah @ Real Ummu said...

kamu mmg kreatif la ..
dragon fly tu nama product kompeni saya..heheh

Elyn Sani said...

ishhhh camno nk beli ni??? kang bg wafiq pakai mau meroyan laki ku itu lalalalla

Norly a.k.a MamaLeana said...

pepatung clip tuh ada tak yang pink kaler??mau!!!