Search This Blog

23 April 2009

*clipclopclipclop*

badan penat sikit lately..

pasal saya sibuk buat benda alah kat bawah ni

its all hairclips :)

Dils,the sheep is inspired by u..hehehe..

semalam En.Suami tanya : "kenapa kambing biri-biri ni kelabu bukan putih?"

saya kata : "pasal kambing tak mandi tu pasal dia kelabu..hahaha"

naseb la bang dapat isteri rope gini hahaha

dan terima kasih juga pada En.Suami kerana sudi menjadi model clipo saya. rambut saya aurat jadi tak boleh sukaati tayang,bukan pasal rambut saya ada kutu atau kelimumur :P

comel tak En.Suami...heheh

sheepyclipo RM5

pinkdradonclipo RM5

meowyclipo (my personal favourite..because its a black cat,i loveblack cat) RM5

owlyclipo (mascot kedaichomel) RM5

if u interested to buy my clipo email me ya

stashowale@hotmail.com

p/s::anasfadilah punye jgn tiru..gile poyo minah neh..hahaha

15 comments:

babyelle said...

wakaka... gile merapu bini anas ni.. hakhakhak... hmm.. rajinnye dila wt bende² clippo tu... ziyyad xkaco ke? mama die main gunting die xmain gunting gak ke???

Umi Ain said...

salam dila...

suke layan dilanya kemerapuan ini... nak tanya sket, dila wat hairclip nie jahit mesin ke ngan tangan jek?? berminat nak berguru leh tak??? salam sayang wat ziyyad (comel tul mata dia..)

Cikpid said...

lawak laa psg hairclip kat ayah ziyyad nih..patut akak amik gmbr muka penuh pki klip..hahhaha..nmpk ag comel

Anasfadilah said...

babyelle ::babah dia duk jaga..ekekek..tapi biasa saya buat timemalam,Ziyyad dah tido..jadi dia tak geng ngan mama dia main gunting sekali..heheh

mama ain:: saya jahit tangan..sembat susup je..kita share ilmu sama2 k :)

Anasfadilah said...

cikpid::idok di kasinye amek gamabr fullface..takut hilang macho kot..ekekeke..tu pun kena paksa jadik model..ikut hati nak buh kat ZIyyad,tapi Ziyyad rambut pun sikit sangat..

Farah said...

hahaha awat hang dera ayah ziyyad tu...culikla mane2 anak perempuan jiran suruh jadi model...hahha lawakk..eh dilla buat la bentuk butterfly plakk atau bunga2 ke...saya nak beli utk adik perempuan saya darjah satu...saya ade nampak kat website lain tp mahal sgt laaaa...

Anasfadilah said...

farah::kalau boleh saya nak buat lain dari norma masyarakat..ecewahhh..byk dah orang buat bunga and butterfly..kalau boleh saya nak buat bentuk lipas comel..tapi pikior balik ada ke nak beli lipas buh ataih pala..geli lagi ada kot..tapi thanks farah for the idea,saya akan gubah bunga len sket dari yg duk ada la ni.

!Nt4N said...

ahahahhaaha..tegelak aku tgk kambing tu..berkenan lak ngan sang kucing..

dilla, bole x hang wat brooch lak??aku mmg suka brooch yg ada gambo menatang2 ni..nmpk lain dr yg lain..hang wat la, aku nak beli ni..serius buyer!!

Mrs.R @ Emi said...

dila..kamu xdptkah emel sy???
hairclip ijau tu sy nak..bape kos tmasuk pos?

Norly a.k.a MamaLeana said...

hi...tomei sunggoh r clip tuh...
ada butterfly kaler pink tak??
kalo ada, mamazahra mau!!!

Dils said...

Cute. Bole tak do also a sheep bookmark? Hihihi.. tp warna pink ke hitam. Sbb putih nanti kotor :(

Nanti kite reserved yang tuh. Nak i bg pic of a bookmark utk inspiration? or rase2 taw ? ehehehe.. Sheep clip tu kite reserved gak la. Hahahahaha.

(hasben dah banyak kali tanye bile nak amik gamba my sheep-sheep collections and post it up in my blog. Satu hari nanti...)

Anasfadilah said...

mama emily::dah balas dah hari tu lagi,masuk dalam ur email spam box kot?takpe nanti i try email semula k

dils ::nak sheepyclipo tu ke?if nak saya reserve for u :)

3740Journal said...

kalau saye ade baby gerl yang ade rambut mesti saye dah beli.. huhu

cutenyer

Unknown said...

dila, buat laa clip bentuk camera. hehehe

Marsyithah Khidzir said...

alangkah chomelnye jika Tasneem dapat menggayakan hasil kerja tangan acik dillah pada rambutnya yang tak berapa banyak... :D