Search This Blog

13 April 2009

*tajuk ape*

setiap kalai menaip entry baru,saya mesti fikir,nak letak tajuk ape ek?

ini kerana saya merasakan tajuk entry boleh menambat hati pembaca untuk membaca entry kita

puas dah mencipta tajuk entry,tapi hari ini saya blank

ada certain yang letak tajuk panjang-panjang,ada juge yang pendek-pendek,ada yang letak tajuk sama berulang ada yang letak tajuk simple saja

pagi ni Ziyyad ke klinik,bertujuan untuk membuang mucous dalam rongga hidung dan tekak dia

walaupun mucous (kahak,hingus) ni akan datang semula selepas disedut keluar oleh dr..

tapi kami pergi juge,bagi Ziyyad senang nak nyawa (orang utara depa kata bernafas tu nyawa)

lepas sedut still ada,and dr kasik ubat kahak,batuk and antibiotic (the usual la kan)

kesian pakcik kecik tu,jalan2 hujung minggu hari tu pun tido aje dalam stroller dia,penangan ubat selesema la kot

Ziyyad memang pesen tido terbongkang kayak gini

kesian Ziyyad

8 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

ayra pun pesen tido camtuh

Fid said...

saya letak tajuk tetapi saya seringgg lariii tajuk....jadi tajuk bg saya sekadar tajuk hahahaaaaa
off topik ja selalu!

Mrs.R @ Emi said...

selesa je nmpak ziyyad dlm stroller mahai tuh..mama emily nk bg prezen stroller best la utk emily jgk...*kena la menabung..hikhik*

p/s:semoga ziyyad cpt sembuh...

Anasfadilah said...

ayra::budak2 selesa kot tido pesen tu

fid::saya pun selalu macam tu jugak,tajuk tade kene mengena dengan entry..heheh

emi::Ziyyad punye,nenek dia kasik hadiah,harap mak dia belikan,dapat kereta sorong tanah je..hahahah..:P

Nani~~{@ said...

moga cepat hilang mukus ye..cepat Ziyyad sembuh!

oren said...

baguihnya ziyyad...

anak2 akak, tak pernah la tertido time jalan2..even kalo yg demam atau selsema, bagi ubat dos kali ke dua pun, still cergas lagik..masih ligat berlari, melompat, bergaduh..dok terpikir2, mana la depa dapat tenaga sekuat gitu???

Eliss said...

moga ziyyad bleh 'nyawa' dengan aman...syuhhhh segala penyakit2...

Arin said...

kot tak sembuh2 lg, jgn la bawak kuar umah..rehat kat umah..udara kita bukan bersih pon..biar ziyyad elok betui2 baru bwk gie sana sini..