Search This Blog

12 April 2009

*bersiaran dari Acresville*

di rumah sudah ada internet *hip hip hooray*

bapa dan mama saya pegi honeymoon,lagi 15 hari InsyAllah balik la mereka..saya berdoa semoga mereke selamat

suatu hari bila saya di usia mereka,saya ingin menjadi seperti mereka. 

adik bongsu berada di kuching bersama kakak saya

ntah hape yang mereka buat disana selain minum teh c peng itu

wei maikcik2 Ziyyad, jangan nak berhora sangat ek..hehehe

saya rasa facebook adalah jambatan penghubung (wah!ayat macam apeje bunyi) kepada saya dan saudara saudari cikabom (malam2 minggu siang2 hari disko disko..ahaha),kerana hanya dapat berjumpa di waktu hari raya sahaja (kalau rajin pergi beraya sudah tentu jumpe,tapi kalau layan citer senario di pagi raya pun tak jumpe juge..)

tapi kini dengan FB ,autie saya pun ada tau..heheh (autie zainon ku sayang,ajak la nenek ber FB so we all yang tak duk di kl ni boleh follow citer nenek..heheh..)

jadi dapat la jugak kami 'berjumpe' dan bertanya gambar sambil tengok gambar2 lama sewaktu kecil..(dan baru perasan saya sewaktu kecil adalh agak cumils :) )

sekian saja merepek dari Acresville

p/s::Ziyyad seseme la..

2 comments:

Unknown said...

oh oh!
dalam FB saya hanya ade seorang saudara bernama pika. hehehe

dah lame tinggal frenster. uhuhuh

dila..up laa pic latest ziyyad. nak p penang menjenguk, tade sape nak hantar. hohohoho

Foxy Farah said...

owhh get well soon si comel ziyyad.haih.sekejap je dia sudah membesar.=)