Search This Blog

09 April 2009

*super sengal*

minor set backs yang menyebabkan saya sengal kejap

pos ekspress adalah sengal.

tulis kata dah sampai,tapi tak sampai pun.

sengal.

saya teringat azza.tu pun kes sengal,ada pi simpan hak orang (bukan azza,orang laen amek brg dia tak habaq,we need more orang jujur amanah tabligh fatonah dalam dunia ini!!! gahhh!)

nasib dapat juga azza barangnye

saya tak tahu mana silapnye

marah?

tak,kalau marah dapat barang bagus juge

saya cuma rasa sengal dengan pos ekpress (setiap kali sebut ekspress saya rasa macam nak nyanyi lagu ekspress rakyat..ahhaa.*PanG* diri sendiri,orang serius maen2 plak dia)

saya rasa from now onwards saya akan hanya guna pos laju.

jadi kena add few extra RM. (pelanggan di hormati,ini adalah untuk kebaikan bersama,dan tambah sedikit do'a dan tawakkal supaya barang sampai di tangan anda..ahakss..*PanG* lagi sekali)

saya berdoa semoga barang itu selamat sampai pada tuan empunya

jika tak sampai,tak rezeki saya..pasal saya akan refund semula

p/s::pagi yang gelap,kini sudah hujan,jalan pun banjir..lalala (ikut lagu meet pakcik husin) <--- andy:lagu hujan je..kak erni tengok macam sama je semua kumpulan indi turn mainstream ni..thanks ye bagitau...ok..sambung nyanyi...lalalal

p/p/s:: mungkin balasan pasal langgar lopak air terkena org naik motor pagi tadi kot..redha ajelah.

4 comments:

Elyn Sani said...

pos express or pos laju kene tukau name pos lembab nk mampus!!! coz i tggu brg amik 3/4/5 ari sampai adeh!!

kakLuna said...

pakai je yg lain...kanggaroo ke..Gdex ke..

andeliana said...

pagi yang gelap,kini sudah hujan,jalan pun banjir..lalala (ikut lagu meet pakcik husin)

kak erni..tu lagu HUJAN daa

Eliss said...

x per laa sengal pun..janji sampai..hihihi