Search This Blog

22 April 2009

*kamera punya pasal*

saya marah pagi-pagi..tensen

mau tak eh..tiap kali nak amek gambar untuk barang-barang chomel saya,mesti kena minta pinjam hp En.Suami.

camera hp saya tu dah rosak,kalau amek gambar kuar hijau jeee..

(malas lah hint-hint ye..ahaha)

marah la macam ni!! >: (

pulak pagi ni kena hantar Ziyyad monthly cek up kat klinik kesihatan,selalu kami pi awal..dan jadi orang first yg sampai,siap kami tolong buka gate klinik lagi

tapi hari ni dah lambat pulak, pasal kamera la..menciiiik!

saya boleh berebut dengan sorang lagi parent

kereta kami samapi dulu,kemudian saya nampak satu kereta dah masuk perkarangan klinik

saya kata kat En.Suami

"abang,cepat bak mai kad Ziyyad,ada orang dah mai tu kat belakang"

saya terus keluar dari kereta,sambil kendong Zyyad,siap berlari-lari anak nak masuk kan kad dalam bakul kad yg ada atas kaunter

tapi yang bestnye, kereta belakang saya tu,husband dia yang keluar,terus meluru je masuk

anda pasti ingat saya yang mengendong anak ni kalah dengan lelaki tu kan?

saya menang ok..hahah..pasalnye..klinik tu dah rearrange kaunter..dulu kaunter ada kat belakang sikit,la ni kaunter kat depan

jadinye mamat ni dah kebelakang cari kaunter

saya yang kat belakang mamat ni nampak dulu bakul kad,jadi saya terus masukkan kad Ziyyad dalamnye

hoorayyy!saya lah juara pada pagi ini!! (self pat at the back..)

siap boleh buat acara siapa cepat dia dapat plak..

pheww!penat acik lari ooo dengan ngendong pakcik kecik yang dekat 9 kilo ni.nampak aje kurus,tulang besi urat titanium agaknye

p/s:: jangan pandang leceh pada ibu yang dukung anak. masuk acara lari dalam guni pun boleh menang tau ka

17 comments:

Cool said...

Hahahah aku dulu pon suka jadi orang 1st tunggu pinti PK tu bukak dengan perot boyak boyak@!~

Aku Bukan Bidadari said...

dila ada tgkp gmbar kendong ziyyad sambil lari2 tuh tak? nak tengok hi hi hi (saja perangat)

Farah said...

ahahaha..siap berebut tu..naik baik dilla menang...

Miss BumbleBee said...

sangat perlu pi awal2 klinik kerajaan. semalam appointment kat HKL kak yan 9.30am, ingat macam biasalah kalau sampai 9.00am, 9.30am akan panggil masuk. rupanya cop pada borang org yg appointment 9.30am lebih 10 orang - lerrr!. sangap ler tunggu queue semalam!

Elyn Sani said...

wakakak lawak tul mama ziyyad ni!!

dilla akak dh dpt parcel thanks ek!!

3740Journal said...

lawak la si dila ni.. mcm mane la gaye u berlari2 itu.. heheh

Dils said...

hoh klaka ok. tp ade jauh ke beza with first and second being kept in waiting? Hehehe (org yg tiada anak bertanya)

Anasfadilah said...

dils::beze 30 minit. :) pasal taht guy ada 2 kids. lagi la segala mak enenek nak timbang la ukur la..kerana itu ibu kenalah fit...hahah

oren said...

hahahaha..

p check-up kat klinik mana?

Anasfadilah said...

kak oren::klinik kesihatan sg ara. :)

Cikpid said...

Syabas kak..semangat ibu2 yg mcm nilaa yg kite inginkan..hahahha..semoga akak kurus berlari2 smbil gendong ziyyad tuh..

Anasfadilah said...

cikpid::harapn nye begitulah,supaya kurus...ahaha.kena buat merentas desa baru kurus ini badan.. T_T

mummy_adam said...

hahaha.. entry ini sgt menghiburkan petang ku.. lalalaa

Unknown said...

dila...

kamu memang dari kecik suke rebut2.

ingat tak dulu bangun pagi nak solat subuh? kamu punye berebut nak menang, siap tergolek dog dari katil atas double decker. hahahaha

Obefiend Weiland said...

gagah sangat kamu.. bahaya ini

Anasfadilah said...

tira::bwahahahha!diam -diam sudahhh..kakak..ada pernah sekali rebut masuk toilet masa kat JB,it turn out hari tu hari sabtu..manade sekolah..hahaha

Zana S said...

hehehe.. lawak nyer la awak ni.. tapi takpe.. tu sume leh citer balik kat anak kendian hari. especially masa dia wat air mata kita menitik. :D