Search This Blog

10 April 2009

*Mr Roti shy-shy cat*

(Giveaway month! keep on reading because it is rewarding :)  )

::Mr Roti blushing...::

another food chain,kemas version of mr. roti

tapi ini bukan untuk PaRa,MaRa atau Rara ye...no,no,no

tapi untuk Ct Sarah aka Larasati,pasal she ask for it,and she dapat la..ehehe (monday i post it to u ok,duk BM ka ceq.. :)  )

ok sesiapa nak minta food chain for free boleh..semua boleh

the rules are simple

1. letak banner kedaichomel yang super chomel pada sidebar blog anda,banner ada owl tu. (sila lihat right side bar saya..yang ada html code tu)

2. kemudian bagi saja komen,dalam komen box saya dengan permulaan ayat

"I want food chain/ saya nak food chain______________"

3. jangan lupe letak link anda dalam komen box,supaya saya boleh tengok sama ada anda mengikuti syarat2 yang ditetapkan :)

4. semua boleh sertai,yang benci saya pun ok.saudara mara pun ok,En.Suami kenottt,i wefff u abang :)

beri komen yang menarik,yang boleh buat orang ketawa bila baca,dan anda mungkin boleh walk away with one of my food chain!

nak komen panjang ke pendek ke asalkan bila saya baca saya ketawa sorang2  :D

saya akan guna random generator untuk pick komen yang paling best..

2 orang akan di pilih :)

apa tunggu lagi,comments awayyyy.

p/s::seronok plak buat giveaway macam ni,rasa therupatic :)

p/p/s::food chain tu bukan setekat roti aje,ada banyak food lagi ni...

14 comments:

Farah said...

sila rujuk komen saya di bawah:

saya nak food chain yang chomel buatan tangan anasfadilah kerana saya sudah sekian lama mengintai2 utk membelinyaa...tapi sesungguhnya dapat free lagi bess...puan dila plissss bagi saya satu...

ini link saya

http://mylildreamz.blogspot.com

saya dah add banner tu hihi

erlyda said...
This comment has been removed by the author.
erlyda said...

Salam.. ni kali ke 2 saya join contest hehehe harap2 menang la yer ;p

Saya nak food chain itu kerana saya tak pernah tengok food chain boleh digantung seperti itu lagi.Saya amat jakun sampai nak terkeluar biji mata ini bila kali pertama tengok kat blog..mungkin food chain tu akan lebih menarik jika dijahit seperti ayam goreng hahahahha =)

Link saya : http://erlyda.blogspot.com

Eliss said...

Saya nak food chain sebab saya sungguh comel seperti roti(bleh ka?) ..Tanpa food chain roti tersebut, pincanglah hidup kek magneto ku pada CPU sepincang irama tanpa lagu...chewah...

Annasue'G said...

komen saya~

'saya ingin foodchain itu utk diletakkan pada beg sekolah aidan bile die besar nanti dan juga pada bulan ramadhan..ini kerana saya boleh melatih anak saya berpuasa. saya nak tengok sama ada anak saya terliur ataupon tidak pada foodchain tersebut.
muahahahaha!

link saya :

http://annasuejie.blogspot.com

Eliss said...

eh lupa letak link http://elissmie.blogspot.com :D

Marsyithah Khidzir said...

Saya nak food chain sebab ia nampak best dan membuatkan air liur Tasneem meleleh-leleh tatkala terlihatnya tergantung di Playgym Tasneem. Nanti bolehla Tasneem belajar mengenal makanan dari food chain acik Dilah.

errmm..tak pandai wat lawak, harap2 dapat le Tasneem rasa foodchain acik Dilah nie... (statement kesian)

url: undermousearrest2.blogspot.com

Cool said...

Saya nak food chain bentuk cheese. Tak kira. Tak kira.

Saya nak food chain bentuk cheese. Tak kira. Tak kira.

Saya nak food chain bentuk cheese. Tak kira. Tak kira.

Saya nak food chain bentuk cheese. Tak kira. Tak kira.

Saya nak food chain bentuk cheese. Tak kira. Tak kira.

(apa kes neh jiji?)

Mdm MimaAzlina said...

I want food chain/ saya nak food chain sebab...saya suka makan roti.. dan dengan adanya roti yang comel ini.. ia akan mengingatkan saya supaya sentiasa makan roti.. sebab selain roti sedap.. roti juga banyak khasiatnya.. dan roti comel ini juga akan membuatkan saya lebih gembira...

kesimpulannya saya nak roti comel ini

lara aisya said...

errr..boleh join sekali tak?

Emma said...

memula nak join, tp tgk banner tu x secomel banner yg sedia ada kat blog akak, maka akak pun cancel la nak join.. so dila, pls tukar banner tu..

ps.. x releven.. tp saje je nak penuhkan comment box nie..

-mama emma-

Mommy Lyna said...

I want food chain/ saya nak food chain sebab ia free.

Akak ni mmg suka benda2 free ni.

Ala2 mak Shin Chan gitu.

Ibu Ayra said...

saya nak food chain sebab semuanya cantik2 dan menyelerakan. kecur liur saya dibuatnya dan apa yang penting, bukan kerjasama mcm kata2 wonderpets tu tapi apa yang penting, ia adalah percuma. sapa tak suka kalau dapat barang free kan. saya sangat suka food chain tu, saya nak food chain tu. nakkkkk....

link saya: http://rosrusli.blogspot.com/

mummy_adam said...

"Saya nak food chain sebab saya sgt suka kuching kat umah makwe saya tp mummy slalu marah saya kalu saya kejar the cat..mummy ckp "no adam, no.. kesian the shy-shy cat lari,sbb takut ngan adam".. so sya nak shy-shy cat aunty dilla nie sbb dia xleh lari"

p/s : aunty nie mmg chantek.. baik ati.. creatip.. cayanggg aunty..

yang benar,
adam