Search This Blog

20 April 2009

*pil gugur kandungan*

ada org search keyword di atas,dan sampai ke blog saya

kepada cik adik/cik kakak..

anda tak akan jumpe nye disini.jangan buat perkara bodoh lagi dilaknat Allah

suka-suka buat suka-suka gugur ka adek manis?

kalau anda dirogol sila buat repot polis

kalau tak dirogol....

lu pikir la sendiri

sekian.

p/s::sila jangan buang dalam longkang atau tepi tong sampah.Ingat esok dia akan jadi juon dan menghantui anda seumur hidup..anda tak akan tidur lena..heeee heeeeee serammmm.

::korang nak ke budak juon tu tiap2 malam lepak atas katil korang macam ni..heeeee heeeseramm::

updated

im disturbed..no not by Juon..

tapi by this anon komen

"Walau apapun, nak bercakap tu kita kena beringat. Kita ada anak. Cakap kenalah berlapik. Nauzubillah."

oklah kawan2 kalau betul saya salah,tang mana saya salah tolong habaq mai dan InsyaAllah akan diperbaiki

jangan duk tinggai komen takdak nama,saya tak suka tau ka

p/s::hari ni gua emo beb..sorry la makcik anon.kalau marah taip dalam slang penang adalah liberating. makcik anon gua tak mencarut pun makcik dalam blog..ni apahal marah gua plak ni..leceh la lu ni (apesal bunyi macam mat pit aje..wakakaka)

p/p/s::im still shaken dengan accident yang berlaku depan mata tadi..esok aje cerita boleh?

24 comments:

Dils said...

Jika ia pon terlalu gatal mahu buat. Silalahhh gunaaa pil perancang or paling senang kondom.

Tapi semestinye tidak ?

Aku Bukan Bidadari said...

hahaha..maybe dia ibu yg teraccident kut.. hi hi hi..

i loike this blog sebb update selalu..

Anasfadilah said...

dils::gatal sangat menikah saja,gatai mengela sangat awat?mami kasi pakai cawat besi baru tau..cube bercakap gaya mami tanjung..ahahaha

tiara::nampak sangatkah saya ini tiada kerja?jengjengjeng..

Hanisah Ishak M.D said...

Salam

tiba2 saya teringat artikel dalam berita harian nih.

http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Sunday/Bmdua/20090419041022/Article

ya Allah, mohon dijauhkan.

Anasfadilah said...

noor hanisah::thats y i dont read newspaper..cerita macam ni buat saya menyampah+marah+melugai=emo sepanjang hari

jadi saya harap juon menghantui org tu..heee heeeee heeeeeee

Cool said...

Haih. Aku ada baca berita org buang anak kat masjid tuh.. 2 bulan... geram je. biar kena laknat!

Aku Bukan Bidadari said...

ehh nk ngumpat gakk..agaknya yg buang baby ni kan? masa depa beranak tak sakit kah poen depa.. ?? atau depa bersin saja terus terkeluaq? heran sungguh! kannnnnnnn

ps: dilla dak aih.. update blog selalu maknanya blogger tegar..

Anonymous said...

Walau apapun, nak bercakap tu kita kena beringat. Kita ada anak. Cakap kenalah berlapik. Nauzubillah.

Anasfadilah said...

cik anon::saya ada salah cakap ke?saya cakap pasal juon je..kalau betul saya salah,sila tunjuk mana saya salah dan tolong perbetulkan saya kerana saya manusia yg tak sempurna

terima kasih atas teguran,jasamu dikenang

p/s::saya tak marah takut kena jual.

p/p/s::ada saya mencarut ke kawan2..hmmm?garuk ketiak dibuatnye nehhh T_T

Taichee~@! said...
This comment has been removed by the author.
Taichee~@! said...

Kaknaz rasa, si ANON tuh, dok tego one of our readers kowt?

Tapi sebab dia ni tak spesifik makanya sumer org terpalit kena teguran dia.

patutnya si anon ni, cakap in spesific and OWN HER WORDS la...takyah jadik ANON TAKDE NAMA.

Tak gentle la beb. Dlm Islam pun kita kena BIL HIKMAH.

Sekian.
Yg Baik dtg dari Allah, yg buruk tetap dari diri sendiri.

Cool said...

hahaha@!~

Tapi kalo dia masuk blog aku .. dia marah aku pulak sb banyak sgt kata kata aku tak berlapik..

Tapi takpe.

Atleast aku soh kan orang sport perkata facv. akuk.

Ahaks@!~

Aku Bukan Bidadari said...

laaa..terlambat adehh
anon hang marah aku ka? tapi awat hang pakai nick anon..isk.. tak bestnya!!!

malas ar komen majuk!!!!

ps: dilla, tiara majuk nih sila pujut!!!

kak anon said...

dah dah jangan gaduh2.

Dong_Sanchai said...

jgnla marah marah kenkawan ..ihik.. sj nak nyampuk..
btw, camne leh tgk keyword tu ek?

lara aisya said...

salam.....tulah senang dapat ..dibuang pula..kan...kita yang berusaha nak dapat ni..still berusaha...dorang tu boleh je main campak-campak kat longkang...

Pepper said...

Hmmm, could be org tu google sebab dia memang nak guna.

Tak pun macam kawan saya sorang tu, dia kena buat research pasal abortion (yg disengajakan) untuk satu subjek dia tu. Lepas dia present, dia pegi sama semua org, dia cakap " Don't do abortion, don't don't" mesti dia seram bila tengok gambar2 yang berkaitan.

~shafini said...

haha seramlaaa gamba juon tuh.. tingat cite movie time raye yg erra fazira gugur baby tuh... ngeri tol

3740Journal said...

woh.. dahla skang pukul 3pagi. lepas bukak bukak blog u terus ade pic tu..

macam nak terus pergi masuk bilik n tidur..

tapi kerja belum siap.. mcm mane ni.. duhh

MIK'YAL said...

hahhaha..spt biasa..mmg lawak ur entri.biaq p la anon tu nk kata lagu tu..sb saya suka cara dila tulih blog.sincere ;-)

Anasfadilah said...

jiji::masuk blog hang,pengsan agaknye makcik anon..

kak anon::sape ada gaduh sini,semua baik2 saja..dilarang bergaduh di blog ini,healthy argument takpa

dong :: dah banyak kali dah org masuk blog saya cari pasal klinik nak gugurkan bayi ni..seram juge.nasib saya tak letak kat mana and nama klinik tu

ms ct:: tulah kan..rezeki dibuang-buang..

pepper:: trauma more like it..i founf a pic baby yang di abort kat singapore,kasihan sangat.macam doll yang di pile up..sedih la pepper... T_T

azza:: saya sendiri seram malam semalam nak bagi ZIyyad minum..sape suh tangan gatai sanagt tepek gambar juon tu..heee.

mikya::ceq,bila nak mai sini? :)

azimask said...

tahnyer,,,buat tatau je pasal anon tuh.. huhuhuh

Pil gugur cytotec said...

Pil Cytotec/Cytolog 2019
Pil gugur buatan Pfizer πŸ’― original.
Sesuai untuk kandungan dibawah 4 bulan. Kami akan berikan testimoni terbaru sebagai tanda pil ini adalah original.
➡pil gugur cytotec 200Mcg
➡pil perancang keluarga
➡pil cuci
Hubungi kami pada nombor dibawah utk keterangan lanjut:
Wasap.my/601137312126
Wasap.my/601137312126
Wasap.my/601137312126
Wasap.my/601137312126
πŸ’ŠπŸ’ŠπŸ’ŠπŸ’ŠπŸ’ŠπŸ’ŠπŸ’ŠπŸ’ŠπŸ’Š
Postage πŸš›πŸš›πŸš› keseluruh Malaysia/Brunei/Singapore
Tags: pil gugur kandungan 1 bulan, pil gugur kandungan 2 bulan, pil gugur, pil gugur 2018, pil gugur anak, pil gugur berkesan, pil gugur di farmasi, Pil Gugur Janin, pil gugur kandungan, pil gugur kandungan 2018, abort pill malaysia, abort medicine malaysia, abort pregnancy pill malaysia ,medicine for abortion, abortion pregnancy with pill, miscarriage pill, drop pregnancy medicine malaysia, Pil gugur kandungan cod, pil gugur kandungan di farmasi, pil gugur kandungan di malaysia, pil gugur kandungan di sabah, pil gugur kandungan malaysia, pil gugur kandungan murah, pil gugur kandungan sebulan, pil gugur malaysia, Pil gugur murah, pil gugur original, pil gugur shah alam, pil gugurkan kandungan, pil gugurkan kandungan 1 bulan, pil gugurkan kandungan 1 bulan malaysia, pil gugurkan kandungan di farmasi malaysia, pil gugurkan kandungan malaysia, pil gugurkan kandungan online, ubat gugur murah, ubat gugur murah, ubat gugur murah, pil keguguran, pil keguguran di farmasi, pil keguguran di malaysia,

Pil gugur cytotec said...

Pil Cytotec/Cytolog 2019
Pil gugur buatan Pfizer πŸ’― original.
Sesuai untuk kandungan dibawah 4 bulan. Kami akan berikan testimoni terbaru sebagai tanda pil ini adalah original.
➡pil gugur cytotec 200Mcg
➡pil perancang keluarga
➡pil cuci
Hubungi kami pada nombor dibawah utk keterangan lanjut:
Wasap.my/601137312126
Wasap.my/601137312126
Wasap.my/601137312126
Wasap.my/601137312126
πŸ’ŠπŸ’ŠπŸ’ŠπŸ’ŠπŸ’ŠπŸ’ŠπŸ’ŠπŸ’ŠπŸ’Š
Postage πŸš›πŸš›πŸš› keseluruh Malaysia/Brunei/Singapore
Tags: pil gugur kandungan 1 bulan, pil gugur kandungan 2 bulan, pil gugur, pil gugur 2018, pil gugur anak, pil gugur berkesan, pil gugur di farmasi, Pil Gugur Janin, pil gugur kandungan, pil gugur kandungan 2018, abort pill malaysia, abort medicine malaysia, abort pregnancy pill malaysia ,medicine for abortion, abortion pregnancy with pill, miscarriage pill, drop pregnancy medicine malaysia, Pil gugur kandungan cod, pil gugur kandungan di farmasi, pil gugur kandungan di malaysia, pil gugur kandungan di sabah, pil gugur kandungan malaysia, pil gugur kandungan murah, pil gugur kandungan sebulan, pil gugur malaysia, Pil gugur murah, pil gugur original, pil gugur shah alam, pil gugurkan kandungan, pil gugurkan kandungan 1 bulan, pil gugurkan kandungan 1 bulan malaysia, pil gugurkan kandungan di farmasi malaysia, pil gugurkan kandungan malaysia, pil gugurkan kandungan online, ubat gugur murah, ubat gugur murah, ubat gugur murah, pil keguguran, pil keguguran di farmasi, pil keguguran di malaysia,