Search This Blog

13 July 2009

*rasa macam nak buka puasa,boleh?*

blogger-emoticon.blogspot.com

saya adalah marah pada diri sendiri

1. sijil SPM tak amek,slip result pula telah hilang,padankan muka sendiri

telefon orang MOE (mereka semua ramah,bagus dapat A+) ,diorang suruh buat repot polis,download borang sjil hilang,yadayada RM10 wang pos semua

nak buat polis repot satu hal..borang tak boleh download kene pergi jabatan pelajaran negeri plak

apasal la tak buat lagi senang

masukkan no ic terus dapat ke email ke apa ke

nak juga protokol macam tu..dah tu plak 4 minggu baru leh dapat sijil bengong tu

(sijil bengong pasal result bengong,pasal tu tak kuasa nak pergi ambik sijil at the first place,sekarang dah susah...hahah)

sudah 9 tahun tak mahu tengok sijil SPM,dan sekarang kena juga berhempas pulas nak dapatkannye

rasa marah pada diri sendiri

2. badan gemuk semua baju dah sempit

saya gemuk sangat,saya tak suka

semua baju semua sempit

rasa diri tak fashionable dah..macam badan makcik-makcik gemuk

tak suka tak suka tak suka tak suka!

blogger-emoticon.blogspot.com

tertekan di hari Isnin..malas nak layan

baik tenangkan jiwa dulu..haih.


p/s:: dah,dah...jangan nak jual pb corset ke,herbalife ke kat aku,aku tade duit ni..*grumpy*grumpy*

blogger-emoticon.blogspot.com

p/p/s:: oh ye,saya ada dapat award,nanti saya datang ambil ye,makcik orang yang gemuk ni tengah tertekan buat masa la

18 comments:

Cikpid said...

dasat nye mommy ziyyad ni..dh 9 thn baru gigih nk g cari sijil SPM..hahahha

jgn marah..baju sempit adalah masanye utk melalak di telinga en suami supaya dpt baju baru..

PB??huhuhu..mahal nye natang tu..

Kak Lia said...

9 taun??? nape tk cukupkan 10...

ihikkk....

Bawak betenang....nanti itu meow pening susah....

Obefiend Weiland said...

sijil ilang

camne nih? ke kat bilik kaknaz? abang slip periksa PMR pun ada layie. apa la kamu

LOL

dah jgn emo. nanti ziyad nalo nalo berlebihan

Queens said...

dila, dulu sijil akak ilang..pehtu buat mcm yg org MOE tu ajar..lepas tu 6 bulan kemudian baru smpai sijil bayangkannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..
(tu pun after dah call maki2 dekat 71 kali, and email complaint tah baper kali ) diaorg ckp kalo nk cepat datang amik sndirik...

sijil tu diaorg import dari UK kut?????? padahal sijil SPM sajer..

Unknown said...

dila, bukan kamu tak amek lagi ke kat seratas tu? tah2, ade kat sane koot

sijil muet saya juga misplaced. hmm...

Elyn Sani said...

wahhh caya la 9 thn tu!!!!

hihi x yah mkn apa2 dilla baik ko pose je!!! pastu pi naik turun tangga umah tu ha..... konpem cukup bulan ko mantap blk hehehehehhe

ainiayu said...

sabo dila oii....terima diri sendiri seadanya....klu pikir sgt pasal gemok tu lagi tensen...amik napas...lepas...amik....lepas....hehehehe....

l i e y n said...

sabar2....
cantik blog awak!
i already follow u..
don't forget to hit me back!

Anasfadilah said...
This comment has been removed by the author.
Ibu Ayra said...

sabar, sabar... org pose kena byk sabar...

SurayaHarris said...

mana ada gemuk..aku yang gemuk..sebab tu kena banyak berjalan untuk kasi rasa senang hati dah bersenam..hehe..Sijil SPM tu lagi..xpelah..pas dah dapatkan dia kau balut dengan surat khabar simpan atas loteng..xpayah tgk dah..hiee..=)

weh..aku dah cabut gigi tu..doctor kata boleh sbb kalau tak buat takut baby stress atau kena infection..so aku kena makan antibiotik yang dia bagi..Semoga baby aku selamat..Amin..

Cool said...

lawak la ko neh dilod.. alarr takyah laa susah -susah cari lagi@!~

3740Journal said...

9 tahun..lamenyer dila..

sijil spm i ade lagi..tapi dah bertahun tak jeguk..keh keh.. jgn kene makan tikus sudah..

p/s dilema pasal badan kite samela dila.. benci ngan baju yang dah sempit. eh baju dah sempit ker badan yang dah membesar..huhu

Anasfadilah said...

azza:: baju yang dah sempit,body ok je..hahah *in denial*

jiji :: tensen aku ji..masl nak pikior dah

sue:: aku tanam dalam pasu je..biar berakar kat situ..hahaha

nasib ko cepat gi cabu gigi..baby dalam perut sue::jgn stress tau..:)

ibu ayra:; aye aye capitain

lieyn:: tak cantik pasal dapat 3 je untuk blog review MBP..hahaha

ainiayu:: tak dapat menerima keaddan badan gemuk gedempol tendang masuk gol ni..hhuhuhuh

kak elyn::ye 9 tahn,3 ahun lepas,babah saya selalu suruh pegi ambil..tapi tak amek2..sekarang?
nah!padankan dengan muka saya..hahha

tira:: more than a year,semua sijil tendang ke LPM,so as mine..serupa tendang je masuk tong sampah pasal result pun macam sampah

kak tiara:: birokrasi.byk nak songeh..tu kena maki 6 bulan,tak maki 6 tahun mahu gamaknye

kalau saya punya lambat saya nak bagitau mazidol akmal sidek dan buat report kat astro awani!

abang::sijil pmr orang pun ada,tapi byk sijil dah lost..malas nak fikir..hahaha

mamarempit::kalau ikut hati ni memang nak 10 tahun,baru buat sedekad punya kompilasi..hahaha

cikpid::masalahnye cikpid semua baju yang jual semua saiz besar,serupa pakai karung guni je lagi bagus..tensen semalm g jusco..satu baju pun tak kena dgn badan..depressing

babyelle said...

aiyo.. 9 taun br nk ambik kahh... kalo beranak dulu anak dah darjah 3skolah... xpela dila.. nk wt cmne.. rakyat malaysia kne ade sijil spm klu nk kje...
mntkla enik suami sponsor pb.. hihi...

babyelle said...

aiyo.. 9 taun br nk ambik kahh... kalo beranak dulu anak dah darjah 3skolah... xpela dila.. nk wt cmne.. rakyat malaysia kne ade sijil spm klu nk kje...
mntkla enik suami sponsor pb.. hihi...

Ilyana said...

hi there..salam
terhibur baca blog ni. bakal dtg lg..

p/s: saya pun rasa diri gemuk mcm makcik2. aduiii..

honeybunny said...

hello
akak
mtk tolong boley??
saya pun hilang slip spm skang ny
nk sambg study susah xder bnde 2
sijil x kuar lg

mcm ner nk dpt kan balik??
pg moe 2 kt mner??
kne wat mcm ner??



plessssss!!!!!!