Search This Blog

24 July 2009

*jantung berdetak*

 

tadi berjalan di 1borneo (lagi!)

saya terserempak dengan seorang perempuan mengandung

dengan keberanian kuasa dewa,saya terketar-ketar mencari busines kad kedaichomel

saya approach wanita ini

dan menghulurkan kad sambil memperkenalkan apa itu nursing cover

wanita ini menunjukkan minat dengan bertanya dimana kedai saya

saya cakap hanya didalam internet dan alamat ada dibawah kad

saya dah berjaya kawan-kawan!

saya dah bagi kad saya pada wanita tu!

saya telah melepasi fear factor tersebut

i deserve another yoyo choclate pearl!

p/s::kaourang ingat senang ka mau kasi business kad..hahaha

10 comments:

Elyn Sani said...

bravooo mama ziyyad.....

Emma said...

syabas baiteh!!!!

nasib baik dia x tegur dila sambil kata 'k.dila, sy selalu baca blog k.dila.. boleh sy mintak autograf?'

-mama emma-

Annasue'G said...

*clap clap clap clap clap*

buleh maju lg selangkah! ;D

Cikpid said...

bgs..semngat camnilaa yg kite mahukan...

yeay..yeay..kamu sudah tidak pemalu sgt lagi..mcm nilaa bgs..

semngat!!!!

littlemama said...

dila, tahniah kerana telah berjaya bagi kad!! cepat pegi ambik yoyo dua.. eh dua pulak.. satu tu poslaju sini boleh?

yaya said...

Syabas beta!

3740Journal said...

good!!! bagusla macam ni. jgn takut2 lagi okehhh

♥cybermummy♥ said...

yeaaa !! a pat on the back for dilla.
Dilla make it two plzz . ( the yoyo off course )

azimask said...

hihihi tahniah,.....
kan senang.. approach.. senyum senyumm
kasik kad..
hihihihihi

mieming said...

hohoho..
kuasa yoyo kot?
hehe..
jauh btol location nak bg bisnes kad tu...hehe