Search This Blog

29 July 2009

*tis is sticky icky entry::Alamak!Alapak!*

Dulu saya gemar menonton cerita Jangan Ketawa,walaupun macam lawak bodoh tapi ia berjaya membuat saya ketawa tak kering gusi

Rambo Chin,Moon,Dee,Robert,Harith Iskander dan the others (dulu dia kurus) memang lawak..

dengan Dee dan Moon yang selalu jadi aww..memang la lawak

sekarang ini kurang cerita lawak yang menghibukan hati

saya suka menonton whose line is it anyway? memang kelakar

ada juga cerita malaysia ala-ala gitu yang di buat oleh Afdlin Shauki,tapi bagi saya tak best

sekarang ini ada pula Alamak TV (nasib la ditayangkan diastro RIA,kalau bantai ditayang di WARNA tu,hampes je kena bayar…dah la semua cerita ulang-ulang)

Alamak! tv adalah arahan Woo Ming Jin and Zaid Zahari

menonton trailer nye membuatkan saya ingin tahu apa cerita sepenuhnya

adakah ia sepadan dengan jangan ketawa (at least)

mari kita tonton trailernye beramai-ramai

Alamak TV will be aired on 5th August 2009,jam 9.30 malam,104 (Astro RIA)

we’ll see how it goes

p/s::hope it will be different

11 comments:

3740Journal said...

saye suke lawak spontan harith..dulu selalu dia buat stand up comedy kat bagsar actor studio and sanggup pergi sebab nak ketawa terbahak2 selama 4 jam.. sekarang macam dah takde jek..

Jiey^Mien said...

Suka gak tgk jgn ketawa dolu2.. :P

Ziyyad, hapi belated befday!!
Moga kamu membesar bagai johan.. =)

P/s - AKhirnya dpt bukak blogspot n jenguk blog kengkwn!

Anasfadilah said...

azza::dulu harith ada buat dgn celcom, depa dtg penang,tapi tak dapat tengok..huhuh

stand up comedy dia best la!

jiey::saya memang suka tengok jgn ketawa dulu2..lawak!

membesar bagai johan yg melasak sana sini..haha

Farah said...

sama entri ngan jiji la hahaha..nasib baik rumah dah ade astro..

Anasfadilah said...

farah::heheh jiji dgn saya adalah sekutu..hehehe

Kak Lia said...

I tgh kemarok tgk the nanny...

sbb...tk dak sapa nk kacau I time tu....

Anasfadilah said...

mama rempit::saya pon suka tengok nanny petang-petang..hahaha! memang lawak gak jugek nanny Fine tu

joegrimjow said...

klu lawak hebat
org tak ketawa
tp ketawa dlm hati

ade ke?

l i e y n said...

rancangan yg kat warna mcm WLIIA tajuk 'spontan' pun kelakar gak...tapi sbb kena bayar tu yg maleh nak subscribe sbb indah khabar dari rupa je..

l i e y n said...

rancangan yg kat warna mcm WLIIA tajuk 'spontan' pun kelakar gak...tapi sbb kena bayar tu yg maleh nak subscribe sbb indah khabar dari rupa je..

Drama Mama said...

tolong emailkan fon no u yer snbaizurah.idris@gmail.com semangat nih nak pi partayy :-D