Search This Blog

01 July 2009

*about Raya*

blogger-emoticon.blogspot.com

nilah orang perempuan.. awal tahun dah pikir pasal raya

baju raya la,langsir raya,kerusi raya la,kuih raya la

dahla puasa tak pernah penuh, time raya perempuanlah yang paling vogue abis

from head to toe adalah raya

tudung raya,rambut raya,baju raya,selendang raya ,kasut raya

baju raya saya?

saya beli yang siap terus,senang..malas banyak cerita

tahun lepas pun husband beria-ia suruh beli,saya cadang pakai baju raya tahun lepas je..malas nak pikir sebenarnya..hahaha

blogger-emoticon.blogspot.com

tapi kalau bukan orang perempuan yang sibuk-sibuk pasal raya ni,tak meriah rasanye raya

oklah..sesiapa yang belum hantar kain raya tu,cepatlah hantar..banyak tailor tak ambil dah sekarang dengarnye,dah tutup tempahan..hehehe

kuih raya pula saya menerima tempahan :)

tahun ni saya jual kuih raya

1. Honey Cornflake - 50 Biji sebalang = RM18

2. Chocolate Cornflake - 50 Biji sebalang = RM20

sesiapa nak FREE SAMPLE sila email saya ASAP

FREE SAMPLE terhad pada 50 pelanggan pertama sahaja

Free Sample,include :

1. 1 Honey Cornflake
2. 1 Choc Cornflake


email di

stashowale@hotmail.com

9 comments:

Farah said...

amboi bisnes kuih raya rupenye...tp org pompuan mmg beria bila bab raya ni...

Cikpid said...

uihh..sy pon dh beria beli kain utk afieq n papa die buat bj melayu..beria btol laa nk smbut raya pertama ade anak ni..tp x sedar diri ag puasa 14 hr ag nk ganti

JeP said...

Sample tu agak2 ader penghantaran ke Melbourne x? Kalau ader aku nk.

:)

Anasfadilah said...

jep::boleh kot jep,kau nak ke? kasik alamat..aku try hantar kat kau..

Queens said...

tiara dh tmpah kain.. 2 pasang jer..
yg lain kena beli.. tahun ni tema kaler per dilla ? wink wink..
oh ya kuih raya tak penah beli sbb amik tok mama punya hahahahaaaaa

hidet said...

wah..dah dekat nak raya rupanya..
yahoo!!! balik beraya kat kampung aku tahun ni..

Anasfadilah said...

hidet::raya tahun ni saya kat penang..tak dapat makan masak lodeh la nampaknye dgn sambal sotong..org penang tak reti makan masak lodeh ni..haihhh

Mrs.R @ Emi said...

biasa tiap2 tahun sy jd dealer biskut raya:)thn ni mcm nk jd jugak lagi

owang pompuan mmg no 1 bab2 raya ni..teringin nk wat langsir baru la..

Haslinda said...

alamak..cemana nk ambik sample??ari2 lalu dpn acresville?bila available?