Search This Blog

21 July 2009

*tempat jatuh lagi di kenang*

as the plane landed

i cant help but smile…

Sabah..i feel like going home

banyak dah berubah,but the sky still very blue (the cuaca are fine..rasa macam nak bercanda di pasiran pantai..tapi masalahnye makcik pergi pasal kerja..)

tapi tidak apa..

masa nak mendarat tadi,i saw bukit vor dah diratakan..nampaknye tiada lagi penghadang angin semulajadi,memandangkan bukit vor terletak di tepi pantai

macam-macam bangunan ada..GSC dah banyak nampaknye di sini,dulu harapkan GSC ala kelas satu kelas dua gitu..hahaha

memori..itu yang bermain difikiran saya sekarang

masuk sahaja perkarangan UMS,saya rasa macam..

rasa macam

dah tua..hahaha

how i miss semua kawan-kawan

nampaknye sekolah sains dan teknologi,teringat terpksa bermalam dalam lab semata-mata nak habiskan final year project

susah senang..ada kawan-kawan

ok enough walking down memory lane

saya menginap di Courtyard hotel,di 1borneo

memang la saya bukan kaki shopping,pasal bawah hotel ni ada megamall… (nasib juga gaji belum masuk..kalau tak mahu dah masuk kedai poney beli baju Ziyyad…hahah)

saya rindu ZIyyad

pagi tadi dia extra manja

Ziyyad lentok kan kepala dia kebahu saya agak lama (comel dah sayu juga at the same time)

seakan tahu mama dia akan berpergian untuk 1 minggu

i couldt help myself but cry

 

udang galah

::nah,cenderamata buat pembaca blog anasfadilah..goreng pun sodapppp::

p/s ::di sini semua makanan disajikan dengan su,tak kira la korang makan mee wantan sekalipun..mesti ada sup! saya oder kitchai ping tadi..esok nak makan roti kawen pula.. :)

p/p/s:: i wish En. Anas and ZIyyad were here to share my memories :)

7 comments:

Cool said...

aku terasa kesedihan ko.....

Cikpid said...

bab tinggalkan anak 1 mggu..mmg sgt menyedihkan..

joegrimjow said...

i believe i can fly

Elyn Sani said...

yg "goreng pun sedap" tu sila bwk blk sini yea!!! heheeh

Farah said...

uishh org ckp udang galah kat sabah murah2 kan?

l i e y n said...

saya pun pernah belajar kat sana dan kenal ngan suami kat sana...insyaallah nak ke sana gak

mieming said...

hehe..amek pic kat aquarium ums ye..

p/s : tetibe teringat plak gaji yg blom d bayar oleh PLUMS kat UMS tuh..
ape kate akak tlg tanyekan..hahahaha
joking je..