Search This Blog

27 July 2009

*1000 miles*

Photobucket

ini Izzul Ziyyad masa 6 bulan dalam perut saya

ini Izzul Ziyyad 9 bulan di luar perut saya

memang dia suka betul buat mulut 'O' gitu

esok Ziyyad setahun

Ziyyad dah boleh berjalan sikit-sikit

saya selalu duk perasan, baby macam Ziyyad suka perhati sesuatu benda dengan teliti

bila dia perhati betul-betul,nanti dia akan tiru macam kita buat

jadi jangan under estimate baby,baby adalah sangat bijak

jadinye Ziyyad nak setahun dah

saya ada buat sedikit makan-makan untuk anda yang sudi hadir (especially blogger mums di Penang ni,yang selalu baca anasfadilah.blogspot)


party aka kenduri ni akan di rumah mak saya,pasal ruang adalah lebih luas

landmark nak cari, cari sahaja Surau Sg.Ara,InsyaAllah jumpa (korang semuakan canggih dengan GPS semua kan)

sape-sape nak no.phone saya boleh email,kang di letak sini ada pulak stalker stalker tak di ingini menelepon plak kang...hahaha

harap dapat jumpa mikyal, siti sarah,drama mama (rumah dekat dah tuu..hehehe),ibu ariffa (ini pun rumah dekat),kak oren,kak luna,dayah...sesiapa la yang duk Penang yang selalu baca blog saya ni hehehe

kehadiran anda akan memeriahkan lagi majlis :)

takde theme apa-apa

malas nak pikir..hahaha..boleh tak?

theme caca marba

p/s::baru nak bincang denganmak apa nak buat untuk majlis ni..








13 comments:

Unknown said...

hepi beday in advance encik izzul.

ps: dah besar kang, jangan kentut kat muka adik kamu tau. hahahaha :p

Arin said...

hepi bday encik ziyyad..hugs and kisses from aunty arin, hanum & zara kat selayang..
p/s: cepat nya dah setahun..sok lusa dah ader gepren..heheheh..

lara aisya said...

alamak.....ziyyad takder wish list ke? selain dari car seat....hihihihihih

Cikpid said...

wah...sama laa aksi kamu ms dlm perut ziyyad oii..n mata pon sama..bukaan mulut pon sama..

Awatlaa hang ni comey sgt ni??

Farah said...

eppy besday ziyyad!untuk org kl takdek ke hehe

tulip said...

hepi becoming besday ziyyad....

Taz Jaafar said...

comelnye ziyyad dalam perut pun dah pandai posing :)

Dayah @ Real Ummu said...

uik..saya nakpak nama saya di dalam..adakah Dayah yg dimaksudkan itu adalah saya..?? nanti email utk dptkn no phone

A.I said...

SILA BACA ;
Kenduri bday ziyyad terbuka kpd semua yg ADA di sini.. tidak kira di mana anda semua berada.. JEMPUT DATANG BERAMAI2...
pecah kaca,
pecah gelas,
X cukup kereta,
sewa bas...

Emma said...

mana aci org dok penang je yg leh p... org asai penang td x dok sana leh join ka??

diskriminasi aaaaaa

-mama emma®-

Nadiah Sidek said...

sama la gaya ziyyad ms dlm rahim & di luar. hehe..

ala...jauh la nk gi. sponsor tiket utk kami la..blh kami gi. ehe..

happy 1st b'day ziyyad!

NM said...

hehe mmg sejak dlm perut suke wt style cmtu eh..comey jek..
happy birthday ziyyad!!! =)

yatie chomeyl said...

hepi 1st bday ziyyad..wpon x dapat join, auntie hirup bau dr jauh je lah hehehe..makan tu ingat kat aunty sama ye ;)