Search This Blog

02 March 2010

*aku tak tawu kau ni paham bahasa ke tak*

 

aku bukan santos,yg menganggap diri adalah sempurna dan maksum

tapi aku kan dah cakap,aku tak akan tolong orang yg melanjurkan diri secara rela sehingga mengandung dan nak buang anak atau bunuh anak dalam kandungan tu

Is,kau pernah tengok cerita Juno tak?

kau tahu tak baby tu dah ada kuku...

kau tau tak baby kau tu manusia bukan tikus,atau ayam atau kucing?

mufti penang dah letak fatwa,sesiapa yg buang kandungan kerana berzina,jatuh murtad

kau tahu Is apa makna murtad?

dah lah,aku bukan mak kau nak membebel macam murai batu

kau dah suka-suka mengangkang dengan jayanya
sekarang termonyeh-monyeh nak buang

apa kata,kau tanggung sorang

aku tak nak shubahah dengan kau

dan aku tak pernah gugur kandungan

aku keguguran bodow. aku nak anak,tapi Allah tak kasi aku lagi time tu

sekian,terima kasih

p/s::maaf kan aku Is atas ayat aku.aku tak harap kau paham,dan aku pun tak nak paham situasi kau. berani kangkang secara haram,berani la kau tanggung.

sesiapa nak tolong Is,sila email dia (cek my shout box,have her email there), tak kuasa la aku.

*updated* 

  



kalau korang nak tolong lahkan

aku pernah email ada sorang ni,dia hantar email mana nak cari pil gugur
aku directkan email nya ke umah kebajikan wanita

setakat tu aje aku mampu lakukan sebagai masyarakat

nak aku repot polis tak agak-agak..email ada tu,boleh je track kan?kan?kan?

kalau dah kurang ajar macam ni sape nak olong kau Is?

kau ingat aku bidan hitam gugur kan kandungan ke?

chih sin!


21 comments:

mama danial said...

menjawab pulak budak tuh.
Sepuk kang!

Ham said...

macam troll jer.

DeeDee said...

kalau tgk email add budak tu, ada no 89. dia lahir tahun 1989 kah? sayangnya.. baru 21 tahun, dah terlanjur.

tapi menjawab pulak tu. kurang ajar betul. dah bersalah tu, dok diam2 boleh tak? *emo*

Anasfadilah said...

shairil::aint no trollin,dah banyak bebudak perempuan email saya tentang ini,dan saya kasi mereka alamat pusat perlindungan semua,lama-lama saya rasa penat dengan hal ini..penyakit masyarakat yg menjadi barah

tapi saya percaya mereka akan insaf juga satu hari nanti,InsyaAllah.

Nadiah Sidek said...

pelik la. knp ye ramai yg cari benda2 tu kat blog dila ni? tak nmpk pulak iklan kata ada jual pil gugur kandungan kat sini :p

note to is: bertaubatlah dik. jgn menambah dosa yg sedia ada..

Fid said...

apasal hit sangat pil gugur anak ni ya???ish ish...Is
ko mangkuk erk???dari ko gugurkan kandungan baik ko bertaubat!!!

nurKN @ Nur said...

huu..nsi sis letk ayt kuang ajar dia tu. memule bace nak gak tlg nsihat bgtau pape yg ptut tp bile dh jwb cmtu xde unsur insaf lnsung..jalang punye pmpuan.nape la org yg kawen bgai nak rak punye pyh nk dpt ank tp dorg ni senang2 je lekat. sok2 tggu je la kuar kt paper pmpuan buang janin..xpun buang anak kt tong smpah. time buat kemain sedap. dh cmni baru mnggelupor mntk tlg..klu mntk tlg elok2 bersungguh xpe gak ni cam hampas..to Is:pdn muke ko.psl prob ko tu..LU PIKIR LA SENDIRI!!

Anonymous said...

hmmmm....ada jugak manusia gini...leh pulak hoo haaa isu ni kat public & dlm kawasan blog2 ibu2 muslim la...silap aaa..mmg tak paham bahasa la tu..

i respek budak juno tu & parents dia. coz dia tak buat budak to opt to something more negative.

Unknown said...

gila ah. budak macam ni pun ada. dahla kurang ajar. eii geram betul!

irvanqiesy said...

wow...berani sungguh budak2 skrg...bertaubat la dik sebelum terlewat...masih ade jln utk berubah...

yatie chomeyl said...

huhuuh patut panassss emacam je u punya red carpet box tu

Kak Lia said...

budak2 skang ni sume mende nk cube..tk pikir kesan & musibah..bila dh terantuk baru nk tengadah...

Aliff Imran said...

very the berani budak si "is" ni..huh!!pantang aku pompuan yg nk gugur anak, da la anak haram..pastu ko nk gugur plak..sedap main sesuka-suki nk gugur.

pantang gak aku kalu mak nyer gi buang or dera anak smpi mati..mmg #%$#^ kalu ader dpan mata aku rasa nk sula minah² mcm ni

Little Mama™ said...

kalau dila jadi tempat mintak pil gugur, akak jadi tempat kaunseling fertility *ntah nape ada yang ingat akak doktor pakar sakit puan*.. adus

Ely Hasrul said...

aku dh tpikir xtau la kalu ade org saja nk mainkan ko ke nk dengki ke.. aku rasa cm ko selalu kena cmgini.. haii xpahammm akuuuuu cam sengaja aje nk burukkn blog ko.. aku dh negatip dh nih.. haishhh

Liz said...

wah budak Is nie.. kira baik la ada org nak membebel kat ko. tandanya sayang walaupun ko x sayang diri sendiri.

sungguh sedap ayat "dah berani kangkang". tabik! haha..

budak camni kdg2 mmg x sedar kesilapan diorg. dah sekali buat silap, knp nak buat silap lg dgn gugurkan kandungan? mmg x takut azab Allah.

next time, jgn berani buat kangkang haram lagi.

atan: said...

yup, sy dh tgk juno..
sian gak ngan budak pompuan tuh..

CIK NANA said...

Salam sis..
Fuh, sedih lak tgk masalah nie..
Makin menjadi2 skang..
Harap IS insaf dan bertaubat nasuha..
Kami boleh tolong tapi bukan dengan cara gugurkan bayi yang tak berdosa..
Oh adik IS, sila dail 15999! Talian NUR..
Diorg leh bantu insya Allah..
Takmo buat yang bukan2 k?

Dils said...

meh buat FAQ page pasal ni. e.g. FAQ page dila

Siapa Anasfadilah:
Wifey, mummy, entrepreneur going-to-be, worker past-to-be.

How to order NC?
Pls go to this page...

Anda mahu pil gugur?
Saya tak nak kasik taw. Pandai buat anak luar nikah, takut mak bapak halau rumah, sila pegi ke rumah kebajikan.

Unknown said...

Salam,
Memang pelik nape blog ni jadi tumpuan org pasal pil gugur anak tu... tp budak tu mmg kurang ajar lah... nak minta tolong org mcm tu pulak.... kata dah insaf habis tu nape nak tmbh dosa plak.. g lah cari tmpt perlindungan.. xpun jln paling senang... kahwin aje... lantaklah apa org nak kata... dah silap sekali napa nak buat silap lagi.. lain kali pk dulu sblm buat sesuatu...

Elyn Sani said...

minah tu igt beli pil gugur macam nak beli panadol ke??

aduh luluh hati akak bile pikir orang sesenang nak buang nyawa dalam perut tu!!