Search This Blog

31 March 2010

*contortionist yg gagal*

semalam seperti biasa bermain hide and seek dengan Ziyyad

i would play as a tiger growling and preying for easy prey that is Ziyyad (of course..hahaha)

Ziyyad would run and hide,if i start growling..

tapi semalam dia ada teknik baru melari dan meng 'hide' kan diri

semalam dia masuk merangkak bawah kerusi meja makan dan bawah high chair dia,to him its easy peasey la,zup zap zup zap dah keluar dan terus lari dan menyorok

dannnn, saya ingat saya juga boleh maneuver kan diri dibawak kaki kerusi meja makan tersebut

dannnn, saya pun masuk je,half way thru i knew i already tersangkut! O-ouh! pinggang betul betul bawah kerusi,kepala dah terjulur keluar,but im stuck di pinggang ke bawah

husband? ,dia geleng-geleng kepala je tengok mak kepada anak dia macam budak-budak gini..dia menerima saya seadanya..*tears* hahahaha

so cleverly (clever ke sangkut bawah kerusi,buat malu kompeni je la ) saya meng "contort" kan diri,pusing kanan sikit, ke kiri sikit..mengiring sikit..andddd

voila!terlepas..by this time Ziyyad was happily sitting on the couch watching Ultraman Cosmo

mungkin dalam hati dia kata

"lambat la mama ni,malas nak nyuruk dah"

-_-"

mungkin saya boleh menjadi contortionist yang berjaya suatu hari nanti,mana tau..


on a second note..mungkin tidak.

p/s:: saya dan Ziyyad suka menari crazy dance, semalam saya invited satu dance baru bertajuk "terkudut-kudut" and we will dance the crazy jelly leg dance,its funneh! hahahaha.



Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

2 comments:

Nadiah Sidek said...

hahaha...lawak la dila nih

Elyn Sani said...

hahaha sengal la!!!