Search This Blog

04 March 2010

*what doesnt kill u make u stronger*

stronger then yesterday..by britney..saya adalah suka nayyian britney spears,sserius adalah tidak tipu

kawan saya dah privatekan blognya,due ada orang yang kata dia ni menunjuk-nunjuk stuff that she bought for her son

dalam dunia blog ni memang macam itu,kita tak berniat nak riak menunjuk,tapi orang akan salah faham

biasanya akalu barang mahal lah orang akan marah dan mengata diri ada show off

cuba tunjuk barang pasar malam ada org nak kata diri menunjuk,orang akan kata..."gila miskin dia ni.."

nama pun manusia kan..apa boleh buat

tapi tulah,saya sarankan kepada yg baru nak gigih berblogging,u have to be one tough cookie

orang nak kata,nak maki lantak la..ada terkesan ke?nope

dan saya sebagai blogger dan juga sebagai pembaca

kalau agak-agak rasa blog tu nak menunjuk ke apa ke,biarlah tu blog dia,hak dia..biarlah dia tenggelam dengan harta Qarun dia tu..hahahah

kata dalam hati dah la,tak perlu sakitkan hati org

buat menambah dosa je sakitkan hati org ni..

diam-diam sudeh.

oh ye lagi satu saya bukan penggemar blog private, kadang-kadang saya terlupa nak singgah pasal feed lambat update private blog neh

p/s::sape tak kenal Qarun,mari saya perkenalkan di sini 


Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

9 comments:

SurayaHarris said...

aku nak private seminggu aje..hehe

lara aisya said...

Salam
Selagi namanya manusia mesti ada yang nak di komen.Senang je kalau tak suka pangkah kotak kat atas belah kanan tu...

NM said...

hm..susah ar ngan pendengki ni.huhu

Ely Hasrul said...

betol dilla.. kalu kite letak kat blog psl brg baru yg kite excitedkan sure ade aje yg ckp kite nk nunjuk.. jadik kalu kite nak baca blog org kena la dgn hati terbuka.. kalu xsuka jgn baca tapi kalu xsuka nak baca gak.. simpan aje la komen kat diri sdr hehe..

Dils said...

I do think my blog have their haters too, and I am glad they didn't voiced out their dissatisfaction.

Aku pon ade jugak tak satisfied dengan setengah blogger tu. Tapi aku kutuk sorang2 takpe le yek. Hahaha.

Biasa lah tu, there will always be people not agreeing on what you think. Tapi integrity dalam voicing out dissatisfaction tu jugak penting.

izzahazfar said...

tak suka pangkah....heheheh...zah buat camtu...

Kak Lia said...

blog kite...suka suki la nk tepek ape pun.....jng tepek yg tanpa seurat benang tu sudah le.....hehehe....

Elyn Sani said...

dunia blog..... macam2 hal!!

Fid said...

selalu terlupa baca blog private sbb tiada update by gugel

hahaha