Search This Blog

23 March 2010

*Contest Aksi Menarik Si Comel Bersama Floater" Sempena 1st Birthday HNI*




contest datang lagi,hurrah

takde idea untuk buat entry saya masuk contest ajelah ye.

i came across this Blog ,then decided to participate in the contest she anjurkan (eh, anjurkan dalam english apa,tetiba blank ni)

so here my son pictures with the floater

"Hello! nama saya Izzul Ziyyad bin Anas , masa ni umur saya 16 bulan, hobi saya sepahkan rumah dan pukul orang,makanan kegemaran ialah keropok ikan tamban"

semua sayarat dah ikut,link dah letak kat bahagian mombloggers tau!tau!tau! (tak caya cek,tak caya sudah nama mu dolah,kepala sebelah pergi sekolah..eh lupa dah nyanyi lagu ni macam mana...hahaha)

ok lepas ni saya nak anjurkan contest

"wajah garang ibu 2010 : ibu garang,anak girang"

miahahaha!

reading all the comments kat entry rainbows and unicorns tu seronok la,tak sangka ramai betul mak-mak garang di luar sana (naga,rimau,singa semua ada..wah!)

lain anak lain cara ajarnya, yang penting anak tahu mana line yg boleh lintas dan tak boleh lintas,as a parent itu tanggungjawab kita

lepas ni akan bertukar menjadi loch ness monster kalau Ziyyad nakal (loch ness monster garang kah? jadi naga je lah senang)

i did watch the nanny 911 tu,dan juga channel 733 macam mana nak handle toddler,ada certain boleh praktikkan juga :)

tima kasih for all the lovely comments,seronok baca!

p/s:: picture are courtesy of Nazri Ahmad the Images :)



Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

No comments: