Search This Blog

05 March 2010

*lately i cant sleep*

dengki dan jaki betul tengok Ziyyad dan husband tido malam tadi ...jeles!

ntahlah,nak menjahit tiada mood (kau selalu je takde mood dila..)

sampai suami kata pada saya
"start dari hari ni abang akan jadi supervisor sayang,tak boleh malas-malas"

"ehhh mana boleh,dila ceo syarikat dila sendiri la..boleh rilek-rilek" <--nampak gaya melingkup la syarikat asek rilek aje

saya juga dengki dengan orang yang ada je benda nak buat,busy aje life dia...dengki kerana mereka ada progress,saya masih ditakuk lama (??)

saya mestilah bersemangat semula seperti hari isnin hari tu

saya dah mula menunjukkan tanda-tanda menjadi sayur kentang duduk diatas sofa menonton tv (couch potato?)

ini adalah schedule post,anggap aje hari ini saya beperang dalam bilik jahit (nennet and atuk nak mai penang hari ni....maybe thats the reason why ive been malas-malasan...i want to keep the house clean..ye, ye..boleh diterima akal)

oh yeah..somebody did capture the 77 777 on my blog yesterday,thank you so much mummymer! ada sesuatu akan anda dapat nanti,yg pasti bukan hantu..hahaha (ok,adalah tidak lawak ye disitu)


p/s::no more procrastinating..benci diri sendiri pabila malas..urghh.

p/p/s::jiji,aku manade glamer,kau lah glamer..sakit hati baca pasal pengasuh anis tu.haih!


Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

6 comments:

Wan Amira said...

panggil je saya mira :)...

apepun terima kasih kepada bende mungkin berhantu itu :p

Queenin Murni said...

hi.. item dah sampai.. tenkiu tenkiu.. :)

Queenin Murni said...
This comment has been removed by the author.
oren said...

akak busy di rumah dgn 4 org kanak2 ribena, dan life jugak masih ditakuk lama..tapi sesekali rasa bersyukur jugak sbb ada depa..kalo tak, life akak akan kosong jugak...

la nih mmg tak dan nk buat apapun..tak dan nk makan, tak dan nk mandi..huhuhu..

ps: akak private blog sbb mmg tak leh jadi hati batu..kena komen ngan anon yg suka buat sakit hati..biarlah org kata anon itu menang, sbb berjaya buat akak tutup/private blog..gua tak kisah..sekarang gua hepi, kawan2 pun mcm selected la..hahaha..pedulik hapa kan..itu blog gua..

Queens said...

ceo..rajin tau..x leh malas2..hiks.

Elyn Sani said...

yeah akak pun dh buat entry 77777 ni!!!