Search This Blog

31 March 2010

*bila dahdapat,tak tan apa nak buat pulak dah*

semalam pagi saya dapat call menyatakan saya dipanggil interview keje di suatu tempat yang dirahsiakan namanya (poyokan?peduli apa)

tak sampai setengah jam,dapat call dari tmpt kerja lama menyatakan saya di panggil balik untuk kerja pada 1hb April ni

saya gembira,tapi.. (ye ada tapi,ini namanya manusia,sudah dapat Allah bagi mengada-ngada,tampa nak?)

tapi,saya gembira bekerja dari rumah (cough *kerjeke* cough...)

but husband said,just go to the old job back,pasal lebih selesa di sana, dan husband kata lagi biar dia keje lebih,saya keje yg selesa-selesa aje

memang saya seronok kerje di tempat lama,tak stress,suasana seronok,tak tertekan,the cons ialah,tak tetap,tiada kenaikan gaji dan pangkat.

saya rasa macam nak try interview tu,tapi macam taknak plak,contemplated dan undicided

ntah,there is nothing to lose pun.

tapi saya tak puas lagi jadi WAHM (working at home mom that for u yg masih tak tahu apa abbreviation ini....u are wlcome)

tengok,baru ini dah tak dapat handle,macam mana Allah nak bagi lebih lagi?

tapi saya percaya ALlah bagi saya pasal saya boleh handle ini. j jyeah!

p/s:: will go to the interview,we see how.


Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

8 comments:

Ely Hasrul said...

good luck iview!

Cikpid said...

Gud Luck for the iview Dila..

Dah dpt nnti br tgk pro n cont tmpt br n lama..

:)

Aku Bukan Bidadari said...

Pegi jer interview..yg lain serahkan kat allah.. keputusan allah adalah yg terbaik buat kita..

goodluck dear sis..

Annasue'G said...

yup. good luck dila! sile buat pilihan yg tepat k. :)

3740Journal said...

good luck dila. Insyaallah boleh dpt punyer. Allah mesti bg yg terbaik utk setiap hambanye..

take care..

Elyn Sani said...

gud luck dilla!!

mummy_adam said...

good luck!!

shakey said...

gud luck !