Search This Blog

02 March 2010

*i dont know what im capable of*

tidak saya sangka diri sendiri adalah berdisplin juga

ialah,saya ingat saya ni tak boleh harap sangat duk rumah

keje nak tengok tv aje semedang

rupanya tidak juga

saya kemas rumah,buat apa patut

cek email, update blog (sumber pendapatan juga tau),dan pegi blog walking sat

i limit my time 30 minit to 1 hour the most untuk internet

lepas tu zass ke bilik jahit,menyiapkan apa patut

order NC and luggage tags dah siap,akan dipos nanti

 ::some of the luggage tags,bila dah siap...senang hati::

rupanya kalau kita dalam keadaan terpaksa,semua benda kita bole lakukan (dengan izin Allah juga)

mungkin selama ini saya terlalu selesa

bagi saya sendiri,ini adalah pencapaian yg baik utnuk tahun 2010

cuma pencapaian perlu lebih diperbaiki dan usaha lagi, ganbatte kudasai!

p/s::Perlu diingatkan di sini rezeki itu bukan hanya datang dalam bentuk UWANG, rezeki Allah beri itu dalam bentuk kesihatan,lapang hati,bebas dari hutang,punyai anak yang sihat dan banyak lagi yang tak tersenarai dek kita,manusia...jangan sempitkan diri kita dengan mengatakan..rezeki = UWANG. kita bernyawa menghirup oksigen itu juga rezeki tawu? cuba hidung selesema tersumbat,senang tak nak bernyawa?susah kan? murahkan rezeki = hidup senang dan berlapang dada,bebas dari hutang,penyakit hati,hasutan syaitan,buatan orang..korang kan dah besar,pikir la sendiri....





Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

9 comments:

SurayaHarris said...

baik cikgu...=)
ernest..pls text aku acc number kau..lupa lg nk bank in semalam..maap la urat byk putus..pelupa sket..=p

irvanqiesy said...

sungguh berbakat kamu...cantik hasil kerja...suke2...

Unknown said...

composition cantik. thumbs up :)

Ibu Ayra said...

malaysia boleh, dila boleh...go dila, go dila... chaiyok!

Mimi said...

go dilla go! kadang2 kita tak tahu yang kita mampu lakukan sesuatu sampai la time memaksa kita jadi begitu, betul tak?

dont break under pressure okay! stay strong ;D

mummy_adam said...

bagus nyer :) teruskan usaha anda ;)

Emma said...

insaf baca notakaki...

-mama emma®-

SJNathaniel said...

suka part,rezeki bukan semestinya berbentuk uwang dan bebas dari hutang=fikiran tenang..hihi

Jiey^Mien said...

Noted!
=)