Search This Blog

08 July 2009

*home*

masuk sahaja pintu rumah..saya sangat teperanjat

blogger-emoticon.blogspot.com







::ini rumah comel saya::

saya teperanjat..rumah adalah sangat bersih ye puan-puan

baguih betoi la En.Anas ni,tinggai pun tak pa aih,tertib teratuq saja

ini yang bertambah sayang neh

blogger-emoticon.blogspot.com

saya baru balik langkawi ni, on pc terus menatap blog neh.hahah

terima kasih semua ataas ucapan anibeseri itu..

sebagai tanda terima kasih saya yang ketakhinggaan in sila lah jamu

mata :)

hehehe

p/s::saya suka dark choclate,dan coklat 'menteri' tu,kacant tu orang sini panggil kacang cerdik :) (kacang pistachios adalah sedap tau,kalah Tong Garden)

25 comments:

Anonymous said...

saya suka kacang itu jugaa

-tira

yatie chomeyl said...

dapnyer kacang cerdik tuh..

Eliss said...

boleh laa dikirim kesini jua kacang2 itu (:

p/s:lenkali leh tinggal lagik, ada tukang kemas rumah :D

ainiayu said...

nape la letak gambo cekelat menteri tuh...my pebret..huhuhu..dh lama tk mkn....

Anasfadilah said...

ira::ada satu bungkus untuk rumah taman ehsan,not to worry adek

yatiechomeyl:: sedap..meh la singgah rumah makan kacang

eliisimie:: saya tak buat kacang giveaway la eliss..hahha..

ainiayu:: cekelat tu beli kat langkawi bolehlah saya beli..kalau tak,jgn harap la..hehehe..

eiNa said...

kacang cerdik.. makan ghalit jek.. hurmm.. sedap.. cekelat pun nmpk sedap.. :D

xde giveaway frm langkawi ke? ngeheee

Farah said...

haha terperanjat tgk umah kemas..baguih suami hang dila..

3740Journal said...

aduh..meleleh aa tengok kacang tuh..

NizA said...

nak ferrero!!!uhuhuh...

littlemama said...

bersihnya rumah..ehem..he..he..rumah akak tidak la sebegitu bersih.. akak ada pun mcm tongkang pecah, kalau takde terus macam kapal terbang pecah..muah ha..ha

jamu mata je ke? tak best ah..

tapi tak kisah la..sebab semalam hubby balik bawak 2 paket coklat daim tu..+ mangkuk corelle...horehhh!

Dils said...

hehe... igtkn terkezut awal2 tu sbb husband panggil khidmat Eric Casa Impian.

Tapi very neat, clean and lawa the home. Hehe..

Cool said...

sedapnyaaaaaaaaaaaa@!~

Khairani Bahaudin said...

salam sis erni...

selamat berkenalan.:D

saya pun sungguh suka pergi ke langkawi.. kalau pi sana satu beg coklat borong.. :D

Queens said...

saya suka toblerone!

Cool said...

suami plaingtak suka mengemas umah@!~ apalar nasebbb@!~ muahahah tapi dia terrer masak@!~ cuci pinggan dan cuci baju anak@~

lara aisya said...

untungnya pn Dilla. Kalau suami saya..seminggu tak ada seminggu berhabuk rumah....selalunya mertualah yang kemaskan....

az1ra said...

cantiknyaa umah..kemas ja

Jiey^Mien said...

Cantiknya umah..
kemas jer..
decoration pun nice..
simple..
bleh kah ceduk idea?
:P

Anasfadilah said...

eina::

kacang tu sedap i tell u..heheh..tapi kedai yg selalu duk pi tu dah tutup plak dah..kacang dia sangat rangup!

farah::

ye terkejut juga..*pheww* naseb umah bersih..badan penat tengok umah kemas..lega rasanye :)

baguih kan?terbaek dari ladang!

azza::

jemput makan sama *kruk*krak*kruk* <---- makan kacang cerdik

kak niza::

kenottt..itu hadiah anibeseri En.Anas..rupenye ada ferero dark choclate ye..hehehe

kalau kak niza nak juge,pi kenen kat En.Anas..hehehe

kak ros::

uihh..dapat 2 paket cokolat menteri tu ye..boleh la hidang cokolat daim dlm pinggan corelle...hahaha

Dils::

kalau panggil Eric Leong tu..pengsan terus dah..sahih rumah macam showroom and nampak gaya ZIyyad pun tak boleh berjimba diruang tamu,nanti rusak decor...hahah

Jiji::

nak amek sikit*sambil hulur sebiji daim*..bagus dah tu jiji terer masak tu..senang hang,tak payah masuk dapuq

redcomel::

HI redcomel!saya memang suka comel-comel ni,heheh..

saya nak inga nak borong tu hari tapi pasai p dgn bos,terpaksa mejadi comel seketika hahaha

kak tiara::

u kenot eat cokolat,becos u diet.hehehe :P

ms ct::

bertuah?hehehe..Alhamdulillah syukur nikmat negara maju rakyat selamat..uuu ooo uuu <--- sila nyanyi togeder-geder :)

azira::

terima kasih :)

Jiey::

ceduk la Jiey,takpa aih..rumah mami ni comel saja..orang malaih kema macam mami memang perabot tak banyak..hehehe :)

SurayaHarris said...

jahat nyer buat org mengandung teringin..nasib kau tak beli toblerone kaler hitam..kalau tak aku paksa kau pos ke kl..hehehe

love ya

Alviana said...

what a nice home... cantik :)
and those chocolate.... yummy!

Anasfadilah said...

sue::

ceyy..sue pegilah beli kat 7E kalau teringin..awat tak bagitau nak hat hitam tu..haih kamu ni acik.. :D

Alviana::

thank u :)

A.H.A.D said...

cantik umah...cozy ;)

i pun suka dark choc

Nadiah Sidek said...

pos kat sy skit coklat n kacang tu ;)

Anasfadilah said...

gww ryder::

cosy..yup..saya suka biasa-biasa saje..tak cluttered sangat..senang maintain (dgn kata lain:malas kemas..hahaha)

dark choc dia bitterwseet..tu yg bes tu

nadiah::

amerika pun banyak coklat apa..hehehe..lagi best pada kat malaysia ni.