Search This Blog

01 April 2009

*i wefff u*

translation:: i love u (ikut gaya Nadia dari fly fm pagi show..gila nak tergelak dengan depa ni 3 orang..hahah)

eh sape2 pun tak mo beli ke kek saya buat..kecik hati betul!

kepada Guest::saya nak hadiahkan awak kek yang saya buat,email saya bagi alamat,nanti saya postkan...i feel really bad u know..malam kenot tido sumore.

i really need a camera la..so bile nak amek gambar, cantik sikit..tapi tulah..bila nak dapat duit beli camera pun tak tahu (so can take stunning pictures like emak kepada Arwen)

note to En.Suami :: Sony Ericsson G900 tu camera dia 5 mp...best woo abang.

the only song i want to hear every morning while driving to work is by Lady Gaga,just dance..saya rasa bersemangat sikit...so Nadia of fly fm,saya harap anda dapat mainkan lagu ini esok pagi,boleh ?sayu dahului dengan ucapan thank u

pagi ni dah terlupa bawa bekalan sarapan,padanlah rasa tidak sedap hati semasa meninggalkan rumah.

dah la tu,penat merepek..

5 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

summore ha dilla..G900 tuh ada WIFI kan tenet anytime n anywhere.. wohh.. then ha ada MS OFFICE Tuh.. and sommore ha aada PDF woh hahahahaa

Anasfadilah said...

tiara::tu yang nak sangat tu...nak jugak!tiara,gambar dia ok tak?

3740Journal said...

tempting seh tengok pic kek2 kat bawah..rase nak makan ajerk..

Obefiend Weiland said...

am i reading this right?

someone stole the ARWEN name already? dayummmmmmmmmmmm

Anasfadilah said...

uncle effs::yes,abg,u r late..sape suh tak kawen cepat2..hahaha

have a look at her mum's blog..super adorable Arwen tu,pandai posing lagi..

hehehe