Search This Blog

09 April 2009

*maafkan saya*

kepada semua penunggang motorsikal dan basikal di jalan belakang kilang bayan lepas,betul2 tepi landasan kapaiterbang

saya berplat no. WPH 187* ,berkereta kenari putih buatan malaysia tak makeup

ingin memohon maaf sekiranya saya telah menyimbah air kepada anda,ini disebabkan hujan lebat dari pukul 5 pagi tadi

menyebabkan jalan itu banjir dan dinaiki air

disebabkan banjir,kereta saya tak boleh jalan slow2 nanti ekzos masuk air, menyebabkan kereta tak boleh jalan

jadi saya membelah arus dengan agak deras untuk mengelakkan kereta chomel saya stall dalam air

saya minta maaf kepada semua warga bagladesh dan myanmar yang menunggang basikal yang terkena air tadi,saya tahu anda manusia dan layak diberi layanan sama rata

begitu juga para penunggang motosikal,saya minta maaf dari hujung grill kereta samapi hujung tail light

i'm soooory.

p/s :i feel reallllly bad u see,selalu kalau ada je lopak air seboleh2 saya mengelak takmahu kena pada mereka yang naik basikal atau motor,kesian pada depa,pi keja,baju basah.

lets walk in their shoes for a while,dan cuba bayang keadaan mereka.

mati kena sumpah seranah la nampaknye saya sebentar tadi...wuhuhuhuhu T_T

p/s:;jalan tu sempit memang,tepi paya..ayaq naik deraih...

5 comments:

Emma said...

ada sekali, masa akak kat kolej, ujan lebat.. kebetulan dok melintas jln menuju ke kolej.. sekali bas lalu, habis basah akak.. rupanya akak dok bdiri dekattttttt sgt kat lopak air... free2 je akak mandi air lopak pg tu....

-mama emma-

Cikpid said...

huhuhuhu..sian pada meraka itu..tapi xpelaa kak..kamu kan tidak sengaja..

Eliss said...

aku penah menyaksikan tragedi begini..hikss..memang kena sumpah laa yang langgar air tu..huhuhu..redha jer laa..

Dils said...

ehhe.. at least you baik gak. Kalo kite dah... wargh.. gi laa berteduh. Hehe... tp kenkdg tak reasonable gak pikir camtuh sebab, die org pon nak gi/balik dari keje gak.

Elyn Sani said...

hahah dilla nnt jgn lupe pesan kat dierang baca blog dila!! ekekekek