Search This Blog

15 April 2009

*feel good*

Mr Roti Shy2 Cat Giveaway masih lagi ada ya..leave comment and paste KedaiChomel supe cute banner :) at ur site

seharian pergi kerja di dalam kereta saya suka mendengar lagu

saya suka switch dari radio red fm ke fly ke hot

saya cari lagu yang boleh saya ikuti nyanyi bersama

ye,saya menyayi di hentian traffic light sampai ada motorist yang pandang2..

ada aku kesah?wakakaka

hari itu mendengar lagu yang bila dengar rasa best..search di google rupenye itu lagu yuna-dan sebenarnya

terasa macam dengar colbie caillat pule..feels good bila di pagi hari mendengar lagu yang rasa nyaman



p/s::berhibur tiada salahnya,kerna hiburan itu indah,hanya pabila salah memilinya,membuat kita jadi bersalah <--- teka lagu dari mana ni?heheh

8 comments:

Elyn Sani said...

aunty mummy saya dh add banner lam blog die.... tp mummy ckp die x mo hadiah sebab die tau die x kan menang gegeg

tp aunty saye ske tgk lil bird paci kaler oren tu...... aunty rase mummy nk tak bg saya melaram ngan bj oren???

salam jabat tuk ziyyad..... sekian

Farah said...

saya dah tukar banner kepada yg baru...kerna lebih chomell hehe

Anasfadilah said...

Hi Wafiq

katalah kat mummy,awak nak..mesti mummy awak belikan..saya pun ada tau..bila saya pakai,ramai awek terpikat..wafiq cubelah pujuk mummy awak tau

yang benar: Ziyyad

Farah::thanks to jiji,dia yang tolong saya buatkan.. :) chomel kan?:)

Unknown said...

rocket by yuna pon best


layannnnn~~

mummy_adam said...

saya pun suka melayanzz lagu di pagi hari yg indah b4 mem'badmood' kan diriku bila sampai opis.. hehe.. layanzzz

ain alida said...

lagu tu lagu nasyid drpd kumpulan raihan, tajuknya Mari berhibur.

Berhibur tiada salahnya
Kerana Islam itu indah
Hanya pabila salah memilihnya
Membuat kita jadi bersalah

Di sini kita berkumpul bersama
Menyanyikan lagu yang suci indah
Alunan pujian kepada ALLAH
Alunan selawat kepada Rasul

Hiburkan hati yang masih gelisah
Ubati hati yang telah terluka
Ikat kembali persahabatan
Dengan iman dan kasih sayang

Bersungguh kita dalam bekerja
Seperti hidup untuk selamanya
Beramal sholeh sebaiknya
Seolah esok sudah tiada

jom nyanyi sama-sama =D

lara aisya said...

salam ....
pn dila say dah terima...mr roti shy-shy...sangat suit dengat my beg....thanks a lot...nanti saya curi hp suami snap gambo ye...

Anasfadilah said...

mummy adam:: yep,sebelum membadmoodkan diri di opis,kena ceria dulu..heheh

ain alida::tepat sekali! mari kita nyanyi sama2 :)

ms ct::semoga ukhwah terjalin antara kita

"ikat kemabali persahabatan
dengan iman dan kasih sayang"