Search This Blog

23 March 2009

*teringin*

setiap kali membaca majalah HerWorld,saya selalu berangan wartawan menemuramah saya..keluaran bulan March,ada cerita pasal women blogger..saya jarang nak beli tiap-tiap bulan,kalau ada article menarik saja saya beli :) (satu RM7 tuuu..mahal! boleh beli 5 teh ais bungkus :P )

saya berangan macam mana nak bagi jawapan bila di tanya

pasal tu lah bila Kak Ros email saya bagitau pasal saya adalah top referrer untuk momblogerplanet,saya amat teruja..pasal ada sesi QnA...walaupun bukan majalah HerWorld,tapi ini pun bagus juga..untuk para ibu saje!heheh

kini keinginan saya tercapai! :)


::dalam gambar ni,pipi saya kemerahan pasal sejuk di Cameron,saya suka pasal tak perlu berblusher :P ::

thanks ye kak Ros..(tak di edit nampkanye answers saya tu..saya telah cuba sedaya upaya untuk serius,tapi gagal secara mutlak!..muahahah..jadi itulah jawapan jujur saya :) )

Nak baca pi saje di SINI..

Eh korang semua,para ibu...apa lagi join la MombloggerPlanet... :)

sape duk penang,jom buat tupperware party! hahahah

p/s:: :)

4 comments:

3740Journal said...

takpe.. mule dari bwah. pasni adela najalah datang nak menginterview...hehe

Anonymous said...

nanti anak ini keluar aku register la blog itu. skarang ni, anak pon blom kuar. dia tengah sronot joget2 dalam perot. aku ingat bila dah nak hujung2 ni dia kurang gerak pasal sempit, tapi macam tak ajee?? lagi ligat aku tgk perot goncang kiri kanan ade lah. =P

Anonymous said...

mama ziyyad.. glad you love the QnA session walaupun online saja..he..he..he.. oh.. jawapan tidak akan di edit because it will destroy the originality of the answers.. and.. the style you anwered the questions actually showed your style of blogging.. no need to be serious in blogging mah..

Emma said...

famous kat blogsphere lg best aaa... free je.. menteri pun baca blog whattttt

-mama emma-