Search This Blog

13 March 2009

*on why*

ramai yang minta saya jahit babysling,baby carrier

bukan saya taknak,tapi saya takut

saya takut the jahitan is not strong enough,and baby boleh jatuh pula

oh,saya takut!

peniaga perlu bertanggungjawab..tak boleh jual ikut nak untung aje

nanti-nanti lah,saya invest mesin jahit yang lebih hebat,yang boleh sew kain tebal baru saya jahit kot

thanks to those yang bagi ideas,korang tahu sape korang :)

i always enjoy sewing,macam satu therapy untuk tenangkan diri (dulu swimming,sekarang tak lagi..)

kalau boleh,saya nak quit my day job,and sew all the way..tapi keadaan gawat macam ni..susah la babe

saya mula sewing secara serius masa mengandung kan Ziyyad,saya ada buat booties, messenger diaper bag,soft cloth book..

dan sekarang ini nursing cover pula

seronok menjahit ni,saya suka dengar bunyi mesin jahit

"trrrr,trrrrr,trrrr"

thanks En.Suami pasal belikan saya mesin jahit ni,walaupun bukan jenama hebat,tapi ia jenama yg digunakan dalam Project Runway...hehehe..

new project coming up...hehehe..tangan dah gatai dah ni nak jahit


p/s:: nanti nak ajar Ziyyad behave masa saya tengah menjahit macam kak Mai ajar Nasya,bila Ziyyad besar la...

6 comments:

Emma said...

nnt kalau akak ada idea best2 lg, akak roger dila aaaa

-mama emma-

Cool said...

aku suka menjahit jugak cuma takde kesabaran pasal tak sabar nak tunggu benda alah tu siap.

Aku suka jahir baju gown barbie.

Nani~~{@ said...

bestnya kalau saya jg pandai menjahit..

happy sewing=)

Putra Mama said...

memang best m'jahit.. tingat dolu2 time skolah tolong mak jahit leher baju kurung.. skang dah keje xder mase nak buat sumer tu tambah2 plak dah ader anak.. mesin jahit mak bg pun ader kat dlm stor..

Eliss said...

saya dilahirkan dengan tiada bakat menjahit..ngee..jahit butang baju pun kadang2 failed :P

mummy_adam said...

saya suka menjahit gak tapi xpandai menjahit.. mcmane tu?? jeles tau kat org2 cam dilla nie.. gegegegee