Search This Blog

31 March 2009

*keki tabemashoo!*

translation:: jom makan kek

ehem ehem..saya ada sijil tahap 4 bahasa jepun ye kawan-kawan, (ceh!riak) menulis pun boleh,bercakap pun boleh

tapi dari scale 1 to 10 saya score 0.5 aje,hahahaha (riak punya pasal,Allah tarik balik...kahkahkah) dah berkarat dah bahasa jepun saya,dulu boleh la bangga gak masa kat airport,jumpe lecturer japanese language saya,cakap jepun korang...wahhh!

bukan apa,saya cuma nak habaq kat hangpa,saya dah jahit felt kek sebanyak 6 slice,dan boleh membuat satu bulatan kek yang penuh.

tapi tulah,sengal sikit..gambar tak amek..hari ni hp plak tinggal kat rumah (hampeh je...)

dan puan2,akak2,makcik2,adik2 sekalian the felt kek is for sale

RM5 je sepotong... so tunggu esok ok,for pics..kalau nak rujukan gambar boleh tengok kat entry *feltsewhappy*

donut pun ada,tapi donut lom buat.. :P..nanti saya siap "masak" saya kasitau ok :)


p/s::saya boleh nyanyi lagu sekai ni hitotsu dake no hana by SMAP,mainly because ada kimura takuya...hahahahampeh!

5 comments:

Arin said...

kimura takuya amat la emsem sekali..pasal dia le kak arin melekat tgk citer Beautiful Life beberapa kali..pehtuh, tak cukup melekat tgk dia..dok asik nangis aje bile tgk citer tuh even dah bape ribu juta kali tgk..waduhhh!!!!

Anasfadilah said...

saya pun nangis tengok citer itu kak arin..sedey la awek mati kena tolong makeup plak...wawawawa

ska said...

nak beli! nak beli! tp nk as fridge magnet bleh??

Anasfadilah said...

ska ::it is a fridge magnet :) nanti saya letak gambar k:) tungguuuuuu

Eliss said...

nak jugak nak jugakk...