Search This Blog

31 March 2009

*follower*

saya ada satu isu disini

tapi bukan satu isu besar sangat pun,saya suka mengadakan isu

isu follower

sesiapa nak follow cerita saya dipersilakan,saya dengan rendah diri mengalu-alukan kedatangan anda

tapi boleh tak jangan paksa saya follow balik,bukan saya ek (shot form eksyen) bukan...

ini kerana blog saya ada widget yang boleh link balik,mana2 blog yang letak link saya...jadi kira saya follow cerita anda gak kan?

ini dah jadi macam isu friendster..sape lagi banyak kawan..ada samapai beratus-ratus..padahal bukan kawan pun...tak kenal pun,tak pernah jumpa,tak pernah amek tahu...asal add jer la...nampak femes skit..banyak kawan ni..

fungsi follower bagi saya ialah kita nak mengikuti perkembangan cerita sesuatu blog,bukan pasal nak sendiri nak femes...

dari awal saya letak widget follower tu saya tukar tajuk kepada Very Important Guest,saya mengangkat pembaca setia saya dengan VIG,because saya rasa ayat follower tu macam pengikut ajaran sesat saja...hahaha (saya rasa,pendapat saya lah...maaf kalau ada yang tersinggung)

terima kasih pepada pembaca setia saya,tanpa anda siapalah anasfadilah dot blogpsot dot com ni...seriyes saya tak tipu :)

and i do visit all the VIGs back :)

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and be my friend.



Cheers
Anasfadilah dot blogpsot

14 comments:

azimask said...

pengikut kah... apa kah... janji rock.... :D
hihhiih

Anasfadilah said...

rock kapak ke rock tangkap leleh punye?heheh

NM said...

saya tak gemor jadi follower,tap sya suke letak link blog org tu kt blog sya..so boleh tau snippet cite terbaru dia and senang nk tau dia rajin update blog ke tak..lagi senang..hiks :)

Eliss said...

saya kalo orang follow,mesti nak follow balik orang tu..biar ramai kawan, jangan ramai musuh yer dak :D

Emma said...

i will follow u... follow u where ever u may go..

lalalalala...

-mama emma-

Kak Lia said...

tk kesah la..janji epi...muahaha...

Cool said...

I will follow you@!~

Nani~~{@ said...

tiada paksaan dalam islam..buatla seikhlas hati, kelak kita akn selalu happy=)

cheer sis!

littlemama said...

mak ai dila, ada org terasa hati dgn post terbaru u ni.. tgk kat shoutbox tu...

tulip said...

hai... ni 1st time bagi komen kat sini. selalu baca tapi tak penah tinggal jejak. tak sangka follower ni pun bleh jadi isu. blog private lagi la tak berfollower. haha.. ada pun yg betul2 kenal. pape pun blog kamu ni best. jom singgah blog saya. opsss.. saya perlukan email dila.

i will follow you.

Farah said...

hai..salam kenal...saya add link awak dlm blog saya ek...i pon nak follow...hihi

Ummi Salsabila said...

ops..ni kes ramai sgt peminat ni coz blog kamu sgt best..nyway,nice to know u.:)

3740Journal said...

dila..

x kisahla orang follow kite ker tidak..
asalkan kite dapat follow blog kegemaran kite..

I heart you la.. eh tak..ziyyad la ..hehe

Anasfadilah said...

to all comentator

saya minta maaf kalau ada dikalangan sahabat dan rakan taulan bloggers yang terasasaya minta maaf

kerana saya juga hanya manusia yang bukan maksum

tulip:: email saya stashowale@hotmail.com

farah:: thank you..saya jadi oragn kunigdigi...badan pun dah sama saiz dah..huhuhu..sedeyy la T_T

padnani::hati kena ikhlas,,,zasss

mamarempit::janji rempitt la..baru best..kasi pacak itu motor k

mama emma::sing togeder geder..yeahh!

eliss::anda berhati mulia dan baik hati tidak seperti saya..huhuhuhu T_T

ummi salsabila::oo ada blog juge rupenye...awat tak habaq,la kami nak p menyinggah sambil minum ayag teh..boleh ka ceq?

azza::i heart Ziyyad...eh boleh buat badge la...:P

mam qaisara::tahu snippets lagi senang sebenarnye,kita boleh tahu sape yang dah update blog.. :)