Search This Blog

02 March 2009

*emak budak sekalian*






*ada pertandingan di momsbloggerplanet, saya dah lama tulis benda ini untuk promote para ibu di luar sana,especillay mums from penang,tapi tak ramai la,so ramai-ramai la mummies dari Penang masuk di blog directory ni k :)

sungguh best bila dapat tahu di Penang juga ada blogger mak-mak budak

boleh get together tuka resepi ke apa ke kan

saya hari itu baru bertemu dengan Mama Indah...

saya ingat dia orang KL...rupanye orang Kulim

mendapat tahu saja dia tinggal berdekatan sini

saya terus melawat mama Indah yang kebetulan baru saja melahirkan Indah... :)

kalaulah saya tahu lebih awal!

tapi kini dengan adanya Mom's Blogger Planet

saya akan dapat tahu lebih ramai bloggermums yang berada di sebelah utara ni

boleh buat scrapbook resipi la macam ni...wehooo! (as if la acik nak buat scrapbook kan...hahaha)

thanks to Mama Izzah , yang juga antara super mummy rajin (selain Mama hafiy dan fahry , dan mama husayn )

yang berusaha mengumpul emak-emak budak di Malaysia ni..Syabas kepada mereka *clap*clap*clap*

so emak-emak budak sekalian silalah daftar kan blog anda di Mom's Blogger Planet ,tak kira anda di KL,Kedah,Perlis,Selangor atau Serawak

kerana Mama Izzah dah buat blog directory mengikut negeri maustautin masing-masing!

baguskan! :)

saya walaupun lahir diKL tapi saya daftar dibawah blogger yang lepak di Penang... :)

so lets join the new community in town

(iklan tak berbayar dan tak di taja...tapi saya suka :) )



p/s::eh rupanya ada blogger mum dari Sungai Ara la...wah best ni...dekat dengan rumah...boleh buat tupperware party...lalala

p/p/s:: make sure bukan orang jahat yang kita jemput k :)

Mama Izzah,saya mahu grobag sleeping bag,pasal Ziyyad sangat lasak,di kala tidurnya.

8 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

huh hu hu hu saya orang penang tp dok kat kl bleh ka join?

Emma said...

akak sthn sekali balik penang...

nnt aidilfitri thn nie kita jumpa mau? hehe

-mama emma-

Anasfadilah said...

tiara :: untuk orang kl pun boleh...gi lah web link atas tu

mama emma:: saya raya balik KL lor...hehehe :)

Elyn Sani said...

haah tiara i pun dh sign up..... leh kenai ramai emak2 budak huhuh

Obefiend Weiland said...

blogger dad or douchebags malaysia ada tak

abang mau join

Cool said...

Nanti aku naik opis aku join.. laptop seminggu sekali br aa..."

btw.. nanti aku emel sticker alien tuh.

A.I said...

oppss.. taun nie laya kat penang tau.. sudah ala perjanjian black n white.. tak caya tanya Amir.. ooopppssss... i'm sorry

Anonymous said...

hi mama ziyyad, nice entry! tapi betul la..tak ramai pun orang penang yg register.. atau mungkin tak ramai mak budak yg ber-blog dari penang? atau ada tapi malu2 miow atau memang belum tahu.. tak pe..directory masih baru so ramai belum tahu.