Search This Blog

26 March 2009

*semua adalah pemenang*

tiada pengalah hehehe

setelah meneliti semua comment dan jawapan,pemenang nye ialah..drum roll










BabyElle...yay..*clap*clap*clap

ni sedutan jawapan dia yang saya bace pun nak tergelak sorang2

PaRa tengah baring² atas ketas A4 kat tepi mesin jahit tu... Of course PaRa xtido kan, sebab mate die tebukak je...
PaRa watpe baring² kat ctu? APsal xjoin MaRa & RaRa?
semua jawapan dan komen adalah sangat best...tapi pemenang adalah sorang saje,dan tiada pun pengalah di sini

untuk semua yang bukan pengalah terimalah The RaRa's award ni

Award ini diberi kepada

1. Erylda - i laf u too, singgah sini selalu k ;)

2. Intan - pasal saya baik,saya kasik juga la

3. Kak KV - blog saya memang anih kan?hahaha

4. Elissimie - jawapan anda tepat,dan kek tu nanti2 saya jual...setakat ni hold dulu :)

5. Azza -jawapan tepat..saya memang tak reti nak tulis panjang2..takut orang bace bosan pule..menjahit boleh belajar di kelas menjahit atau lebih murah,melalui internet saje :)

6. Jiji - jawapan kurang tepat malahan tersasar..hahah..jangan jeles2,ko pun boleh belajar jahit juge

7. Dils -walaupun tak bagi jawapan,tapi tak kisah lah,pasal u have a cat name fasha yang suka membohsiakan diri di lorong belakang rumah...hahaha

8. Erin - jawapan betul, ZiyyaD with a D not T...teeehehehe...mari singgah selalu,kot kita boleh buat felt food sesama :)

9. Mama Qaisara - PaRa sakit hati pasal tak dapat join MaRa and RaRa makan kek..heheh

10. Zuedin - kalau saya jual,saya habaq na :)

11. Kak Oren - kak oren kenapakah saya tak boleh masuk belog kepunyaan Kak Oren itu..hehehe..jawapn yang tepat!

12. Wawa -walaupun tak jawap dan bagi komen pasal blog ni,saya kasi je..thanks sudi singgah sini

13. CikPid- saya memang suka bersantai hatta di tempat kerje (read:malas)...hehehe..afundi ditutup :P

14. Sharia - anda memang kejujuran..bagus,saya suka :)

15. uncle effs -abang nak ke?nak amek la,takmau pun takpe :P

16. Mimie Azimask - jemput singgah selalu k..

17. Kak lyna - ye,hafiy dan fahry juga kacak, kelihatan muda,jadi muda DnHans...hahaha

18. Mama Emily - jawapan tepat..ye,kita tak boleh menipu kerana menipu itu berdosa..heheh..(hi Emily,i miss u....yang benar Ziyyad)

Ziyyaddddd,jangan kacau anak dara orang...biasa ni..babab nanti

Sila lah amik ye kawan-kawan sekalian..


p/s::babyelle- saya namanye pakai tuding besaq,tapi perangai mereng kerapu kepunden mereng sekeper...hahaha

5 comments:

Cool said...

aku kasi can org lain sebenarnya. hehehe

3740Journal said...

ala..ingt dah menang. hahah..

BTW, thanks for the award..:)

erlyda said...

Thanx for the award! nanti wat la contest banyak2 lagi..leh menang hadiah kreatif! ;D

babyelle said...

tq mama ziyyad.. hehe.. wat lg contest ye... mn la tau boley menang diaper bag pulak... ;p

Eliss said...

tq bg award..x sabar nak beli kek2 tu..