Search This Blog

06 March 2009

*grey's*


semalam membuat benda alah ni..sape nak mari oder pada saya ok..odersaja!

RM 12 saja

iklan dulu...hehehe

amacam?ada macam Grey's Anatomy punya cast tak?

ni gambar RA lab virology

from left :: Mizi,Erni,Nasriah and Mat Nor

today,Mat Nor last day kat sini, dia dah dapat keje baru dan tetap di tempat lain,tahniah Mat Nor

jadi hari ini ada makan-makan percuma!wehooo!

hahaha..

although i know he wont be reading this

thank you Mat Nor pasal selalu tolong buat PCR untuk virus VNN and Irido,tanpa kamu,kak erni pun malas nak buat sendiri...hahaha... (ye,saya teruk...saya tahu)

selamat maju jaya,lucks all the way and kalau kawan jemput la kami di sini...dah ada kereta tu bawak lek lok jangan nak langgar kucing di tengah jalan.

dalam gambar tu,saya sorang je dah kawen,yang lain belum lagi...sape berkenan nak buat calon menantu ke calon diri sendiri ke silalah tinggal comment di sini...hahaha

p/s:: internet kemabli kerumah kami,sape nak oder nursing cover and pacifier looper tu email je lah acik di waktu cuti nanti k

3 comments:

Cool said...

Teringat aku dulu ke RA kat UPM heheheh

Unknown said...

kem salam kat mizi

LOL

dont take it seriously. just joking ^_^

3740Journal said...

dila,

cek emel. saya dah byr.. xsaba nak dpt..huhu