Search This Blog

26 March 2009

*contest is still on*

pemirsa sekalian

contest masih berjalan,dan berakhir petang ini pukul 5

Pemenang dipilih berdasarkan jawapan yang tepat dan comment yang menarik hati saya

pemenang akan mendapat donut low kalori rendah lemak dan boleh tampai di fridge

sila tinggal komen beserta jawapan di entry "*feltsewhappy*"

cepat!jgn ketinggalan k

_______________________________________

korang rasa korang nak tengok tak?

sebagai seorang makcik,saya juge tidak terlepas untuk mempunyai koleksi

tak kisah la koleksi pinggan mangkuk ke,koleksi tudung ekin ke,koleksi buku novel ke,koleksi handbag ke,koleksi kasut ke

saya juga ada koleksi..tapi tak lah kolek (collect) sangat...pasal saya selalu pakai pun kesemuanya(tukar-tukar ikut mood)

saya maksudkan koleksi handbag

saya ada lah dalam 3,4 macam tu,ada satu tu dah lunyai pun saya guna selalu

handbag terdiri dari jenama Gucci, Bontega Venetta, LV,Hermes dan Coach (ok bukan 3 atau 4, tu kira dah 6...tapi coach tu dah letgo pun..hehehe)

jangan khuwatir,semua adalah fake..hahaha..(saya juga ada hati nak pakai jenama mahal,cuma tak mampu sangat,semua handbag tu RM80 je sebijik..beli kat batu fereghi je pun...hahaha)

eleh korang beli dvd batu fereghi boleh plak..acik nak bergaya sekali sekala pun tak kasik chan

jadi saya ingat hujung minggu ni nak pergi ke batu fereghi lagi kot2 ada lv ebony trevi gm..pm kecik sangat tak best..kalau tade ingat nak rembat satu gucci pun ok juge

Mak Arab banyak beli fake handbag kat sini..banyak pilihan dan boleh tawar harga gila2 murah

ada sape2 nak tengok koleksyen saya ke?

p/s:: alang2 pegi sana,rembat la selai ke 2 lai dvd...hehehe :P

5 comments:

azimask said...

ehheee letak lee.. leh tgk tgk...
ana dok penang yee?? saya ada kursus kat penang dari 6 - 10 nie.. buleh la jejumpa.. hhheeh buleh kah??

babyelle said...

erni...ambik la gamba handbag tu.. nak tengokkkkk.... saye pon suke jln² kt batu feringghi.. yg lps borong dvd.. Grey's anatomy n prison break...

3740Journal said...

kite kalau gi penang memang suke gi batu ferringgi.. boleh beli dvd murah satu rm4 ngan kasut crocs pelbagai kaler dan size satu rm10 jerk.. hehehe

aZeeMaH said...

heheheh....fake pun fake la janji rockkkkkkkkk....muahhahaha


upload cpt gambor handbag tu....kot2 bleh pesan ker...huhuhuhu

Mdm MimaAzlina said...

kak letak ler gegambar koleksi bag akak tuh...
suka jer tengok koleksi2 bag nih...

iena orang kulim.. tapi la nih di perlis..
thanks ye akak sudi jahitkan nursing cover tuh