Search This Blog

12 March 2009

*opera sabun ep. 25*

episod sebelum ini..bace saja di SINI

" you jangan tipu sama saya ha...saya tau ini kak jijah...hutang karpet saya bila mahu bayar,anak sama bini saya sapa mahu bagi makan,you jangan ini macam..tada baik makan wang worang..you ingat u belakang femes,ada hati tamau bayar kah! nanti saya kisi Abg Nas sana Melodi terjah u aaa Kak Jijahhh"

Sop bagi balik hp tu semula pada kak jijah..Sop dah taktau nak buat apa dah..

"Hang ni ghaplah jingga betui la Sop,aku mintak tolong hang ..hang jawab jelah..senoi betul hang ni"

Kak jijah marah sop..

"Eh pompuan! ko punya hutang,apsal plak mak yang nak tolong clearkan,tak kuasa nyah! dah tau tade duit,nak vogue di vass macam datin segala..tak kuasa ok...amboi,amboi,amboi!"

tiba-tiba muncul Si Laser Azwan

"Hey,mUluT HangSUang! HanjENg Ko seBut TagLine aku ye,BayAR RoyalTi tau...Ko JanGan MengaDA-Ada,Aku Sumaph ko Jadi BeG ElVeTivoLi DamiER KaraNg!"

Sop pengsan tak semena-mena kerana berjumpa dengan idola pojaan hatinya..

"Hoi Azwan..tengok apa ko dah buat kat Sop,sekarang ni sapa nak tolong aku bayar hutang bai tu...kang nanti dengan kamu-kamu sekali aku heret masuk melodi nanti...sekarang aku tak kira,pasal kau Sop pengsan,La ni aku tak peduli,ko kena juga tolong bayarkan hutang kapet merah aku!""

Kak Jijah membebel selaju 300kmp/h

"SoRi La NyAh! elvEE mak SemuA FaKe ,BeLi Kat BaTU FereGHi aJe,TAk lAKu NokKalau JuaL..ehHehee..MaK PaKaI pUn Nak MeNunJuk Kat EkinTu HarI MaK Pun Boleh Pakai ELVee youuuuuu"

PANG!!

sop tampar idola dia si laser Azwan,sop tersedar dari pengsan pasal dengar beg elvee fake si Azwan

"Kenapaaa Azwan,kenapa kau dilahirkan sebagai manusia,kenapa kau tidak dilahirkan sebagai binatangggg! kau tau,kaulahh pojaaaaaannnn hatikuuuuu!"

Sop lari masuk bilik,dan menghempaskan badannye ke atas katil sambil menangis teresak-esak...





Episod yang ke 26 saya harap Mama Hanum and lil Zara sambung pule,pasal saya tahu dia boleh menulis sambungan episod kali ini


disclaimer :: segala penulisan di atas tiada kaitan yg hidup atau yang dah mati :P

-------------------------------------------------------

Tahniah Achu Fiqah di atas kejayaan dalam result SPM, usaha keras kamu berhasil..very proud of u adik..

dan sekarang,sila bagi hadiah onesia baru untuk Ziyyad,thank youu

i'm sorryyyy! (gaya Amir Raja lawak)



p/s::susah woo tulis sekejap besar sekejap kecik,skill habes penulis asal dia..hahahaha

1 comment:

Emma said...

haha...akak dah weng dah baca soap opera nie...

mcm mana la boleh timbul azwana ali nih???

*clubing in my head*

-mama emma