Search This Blog

30 November 2009

*1000 miles*

::film effect, photoscape, agfa-high::

Ziyyad sudah setahun 4 bulan..

semalam semasa bermain di atas katil kami

Ziyyad tiba-tiba datang dan menggigit kaki saya

saya kata padanya

"kenapa?kenapa gigit mama,sakit la Ziyyad..kenapa?"

Ziyyad pandang saya terkedip-kedip mata bundarnya

dan berkata

"kape?kape?"

tak jadi saya nak berlakon sedih depan dia..buat orang ketawanya aje kamu ni Ziyyad.. :)

mulut Ziyyad ni macam-macam dah..ada je celotehnya, geram sangat..jadi saya gigit pipi dia..dia nangis..hehehe.. (no wonder la kamu pun suka gigit mama sayang oi..hahah)

balik KL jari tu singgah ke IKEA,nak bali barang sikit (ikea tu macam tmpt wajib plak pergi..ntah kenapa..haha)

ada beli satu topi dragon ni,saya beli untuk Ziyyad, minggu depan nak pi cameron boleh pakai,tmpt sejuk la katakan..heheh



:: "apa pandang-pandang?nak kena gigit ke?"::


::muka bosan nampak..haha..maybe he is saying "im a dragon la mama,not a lizard.." hahaha::



:: Kak lisha,hari tu jenjalan ikea i saw this..i taught u might like it :) ::

hari tu hujan selebat-lebatnya di KL,sampai air naik agak teruk jugalah..adalah dalam sekaki macam tu.. gambar kat atas tu kat kepong.

dah jadi macam anak sungai dah jalan bawah MRR2 tu.

tu je nak cerita,today saya sorang kat opis,orang lain bercui lagi kot gamaknya

p/s:: :)

Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

6 comments:

Elyn Sani said...

dilla balik penang smlm mesti jln tak jammed kan?? huhu adik akak dr kedah ke kl maik masa berejam2. kematu buntut!!

Al Quds Travel said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Farah said...

hehe comel je ziyyad pakai topi dragon tu..uish pi ikea ekkk..dekat je tu

SurayaHarris said...

hehe..aku beli puppet gajah untuk Harris kat Ikea gak sabtu aritu...semakin suka berhenti kat children punya area

Aishah Megahasz said...

Kak Aishah ngan Husband pun gila pegi Ikea. Dulu boleh beli banyak2, sampai penuh kereta. Sekarang dah tak boleh, anak dah 3. Bercita-cita nak beli kereta yang lebih besar (MPV la kot) supaya kami senang shopping kat Ikea...hehehehe..

NizA said...

gi ikea ari ape??sy pun gi gak...tp ari sabtu ptg...ngn hujan lebat n banjir...sanggup pusing carik jln lain...hehehe...