Search This Blog

20 November 2009

*random*

yesterday, sky net called me to ask were my in laws house exactly

after 3 freakin days,baru kau nak tanya mana rumah ek..pandai betul buat kerja..dah tau first day tak jumpa,call la awal-awal..bijak sungguh la hang pa ni (tampaq saja ja tau..)

saja letak gambar muka poyo,asek bajet kiut je mana boleh..haha

alicewonders are so nice,the refund my RM18 for the so call cepat sampai pos..i said to them,its not their mistake..orang sky net yg lemah gila

pernah tak korang try makan aiskrim vanilla dengan gula melaka+gula merah

sedapp tau..

oh mug tu husband punya (kat rumah ada his and her mug ye..haha..nak ada his and her bathroom tak mampu la uolls..hahha)

mug tu mug palestin, ada orang nanges menderita dan ada juga gambar sekujur jenazah budak kecik yang siap dikafankan

macam mana husband opt to buy this mug i dunno

while kita sipping tea atau makan aiskrim relak-relaks,orang di palestin menderita....( next time opt a plain mug sudahlah ye bang...)

lagi satu

yerterday,husband bengang gila dgn orang kerajaan (husband ai bukan orang gomen)

dia tunggu duit orang gomen bayar kat dia..janji minggu ni...tapi orang gomen tu cakap LO terletak je atas meja selama 3 minggu,orang yg sepatutnya tak clear kan LO tu tak buat keje

saya memang bengang betul kalau orang tak buat kerja ni lagi2 melibatkan duit

pasal orang tak buat kerja gak, saya bakal tak bergaji bulan 12 ni

sengalll!

mentang2 kau kerja gomen,gaji kau masuk cukup bulan, hatta kau buat kerja tak buat kerja sekalipun

kau pikir la sikit

duit tu nak beli susu anak,nak bayar duit keta nak buat rumah

kau buat macam ni,kau aniaya orang

kau tahu tak doa orang yang teraniaya ni makbul?

kau tak tahu ek..meh aku doakan sikit..kau tengok la apa jadi lepas tu.

p/s:: eh Joegrimjoe,bila masa aku kutuk kau,kalau ada meh tampal kat comment box aku ni?kalau kau marah dengan Obie,kau marah dia je,jangan nak libatkan mak ayah..mak dia mak aku jugak..kau libatkan susu mak lagi aku amarah nagaaa! sori bro aku delete komen kau kat entry bawah..aku tak suka orang fitnah aku.

p/p/s:: RAGe!rage!rageeee!



12 comments:

eiNa said...

kihkihkihhh.... seriess kelakar n poyo tgk muke dila cam gitu.. :P

Elyn Sani said...

ye ye smlm pun akak ngamuk ngan org gomen. last minit br nk settle LO. eiii macam hapa je buat keje. opss bukan sume ye org gomen (kang tak pasai je kene rejam)

Kak Lia said...

opsss...dilla....sabaqqqq

tp mama sker tgk muke poyo kiut tu

Cikpid said...

hahaha..muke penuh kebahgiaan ooo dpt parcel...setelah menanti sekian lama

bab duit mmg laa hangin..huhuhuhu

Nadiah Sidek said...

buat muka poyo pun tetap comel. hehe..

Farah said...

hahahaha takpe2 kami paham dilla..hati berbunga2 sebab dapat beg baru yer.

erk ape kes lak tu?

Anasfadilah said...

farah::kes hujung tahu

kata kami ada duit lebih lagi

tiba2 pasal ada org tak buat keje

baru nak clear LO bulan 6..ye bulan Jun

pastu kata,"eh duitkorang dah habis la"

tampa naya je.

nadiah:: comel?jgn lah puji..saya malu lah nanti

cikpid::ye betull..muka penuh kebahgiaan..hahaha

mamarempit:: suka tengok?nak ambil buat adik angkat tak mama?hahaha

elyn::betul kak elyn,bukan semua..

eina:: asek tepek muka kontrol ayu jek,kadang2 gelakkan diri sendiri juga adalah bagus untuk destress

aZeeMaH said...

ahakkk...comeynyer muka pyo mama ziyyad...waakaaakkakakaka

yaya said...

dila macam peluk bantal busuk...

Kak Lia said...

boleh ke nk angkat...tk larat weh....kalo ziyad tu buleh la...:P

Dayah @ Real Ummu said...

so cute la mak Ziyyad ni... happy dpt hadiah ye..bila la turn saya nak dpt pulak

Marsyithah Khidzir said...

saya pun hangin ngan org gomrn gak walaupun kije gomen. slalu wat kije cincai. nyusahkan org!