Search This Blog

23 November 2009

*Duta Coaster yg Chomels sokmo*

semua comments di SINI adalah chumils-chumils belaka ( ayat mestilah demokrasi terpimpin disini ye)

tapi hanya 10 orang duta saja yg akan terpilih

duta-duta chomel coaster mestilah mengambil gambar bersama chomel coaster berlatar belakangkan opis masaing-masing (thus,saya pilih orang yg bekerjaya)

duta-duta yg didapati tidak berbuat demikian takpe,saya tak marah,kita settle kat akhirat je cukup (ada takut?hahaha...)

komen-komen yg berjaya menambat hati saya ialah

Zura

Saya nak coaster…

Coz kat ofis ketagih Neslo
Coaster tu pulak sangat Retro
Bila minum Neslo guna coaster Retro
Tentu nampak Stylo!
Ya, saya nak coaster Retro yang Stylo untuk letak cawan Neslo!
komen juri : siap ada pantun ni...hahaha!kelakar la

Aishah Megahasz

"saya nak coaster ......................."
sebab saya nak, barang free saper yang tak nak?
komen juri : jujur betul kak Aishah kita ni..hahaha

Foxy Farah

saya nak coaster tu sebab bila saya minum coffee di office nanti mesti akan automatically teringat kan blog awak yg ada budak chomel bernama ziyyad & mama dia yang sangat pandai benda craft2 neh :) it ll be great if i can write something about the handmade items too :)

komen juri: pasal letak nama Ziyyad,otomatik masuk..(jangan pertikai keputusan juri,keputusan muktamad,segala surat layang tidak akan dilayan..hahaha..keji gila la!)

Elyn

saya mau coaster gak!! sbb kat office ni akak pakai coaster gambar rimau yang tak halal huwaaaaaaaaa

komen juri: bagi mengelakkan fitnah, kami akan memberi kan chomel coaster..apa daa..gambar tiger beer buat apa,tiger maybank kan ada..hahah

Cikpid

saya nak coaster tu..

sebab saya wanita bekerjaya..sy juga seorang ibu yang anak nye selalu laa nangis malam2 ms tgh tido..

jadi sy mmg memerlukan secawan nescafe setiap pagi di opis..

sy lapik cawan sy gune tisu jek..sian kan??

so kalo ade coaster mstilaa leh lapik ngan coaster kedai chomel yg stylo tu..

komen juri:: saya paham perasaan macammana kalau anak tak tido malam..memang kesian la kat awak cikpid..hahahaha

Izzahazfar

Saje lalu lalang....
nampak mcm best...
camne nak masuk contest ni kak..
huhuhu...sebab lately asyik minum kacip fatimah untuk hilangkan ngantuk dan lebih bersemangat di pejabat...hehehhe
komen juri:: mengaku minum kacip fatimah...bagus-bagus...hahaha

Em's Family

saya nak coaster sebab kalau tumpah air, coaster boleh terus masuk dalam washing machine, kalau atas meje, tak ke nak mengelap ape bagai :p -- dasar orang keje, malas lebih.. :D plus coaster itu sangat cantik.. kalau dapat 6 cukup satu meje jamu orang :p
komen juri:: pengakuan berani mati nampak...hhahaha...dasar org keje,malas lebih ye..hahah..siap nak 6 keping ye buat tambahan...huhuhuhu

Jiji

saya nak coaster tu! Saya nak coaster tu sebagai alasan untuk minum stabak setiap hari pasal selalu alas dengan tisu je lepas tu buang je tp kalo ada coaster tu tak perlu buang lagi hanya boleh spray ngn febreez dan gantung di tinggap opis untuk minuman stabak kali kedua di waktu petang dan boleh spray pakai febreez dan gantung di tinggap opis untuk minuman stabak kali keesokang harinya dan.. okeh dah stop!
komen juri: stabak apa keless,minum la kacip fatimah..stabak ada kacip fatimah?nan ado! hahaha

Mama Shazzy

hi dila!!...saye fes time bg komen kt blog awak rasanye sbb saye nak coaster tu jugak~~..kt ofis saye selalu bawak mug merata2 sbb byk miting kt merata-rata bilik..alangkah baiknya kalau ader coaster chumil yg dpt saya usung bersama mug gambar kucing dan teaspoon bentuk aiskrim chomel saye..

komen juri: bagus..bawa coaster merata-rata,boleh promot kat CEO semua..hehehahaha!

Rai

cik rai nak coaster tu sbb nampak comel... sebenornya cik rai jarang minum air manis ni, dok minum air suam je.. tp nak gak lapik dgn coaster tu.. bleh x? hehehe

komen juri: bukan nampak comel,memang pun comel..ahaha (matilah aku hari ni), bagus minum air suam bagus untuk kesihatan T_T



okeh,cukup sepuluh!

kepada duta-duta sila email saya alamat anda okeh

stashowale at hotmail dot com

kepada yang tak berjaya menjadi duta,jangan sedih-sedih jangan susah hati...nanti ada rezeki saya buat giveaway lagi (wah!pantun!)


p/s::korang jangan marah bila baca komen juri k..juri tu memang tak bertauliah, jangan kena tangkap sudah..hahah..ops! terlebey sudah.






Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

15 comments:

Hanz Jamaludin said...

tahniah kepada 10 coaster ambassador..nak tengok pose2 tu nanti..he,he...

Emma said...

hoh!!! ropanya kamu hanya invite2 chicks ek...

xmo kwn aa cam nie!!!!!!!!!

-mama emma®-

Cikpid said...

wah..dapat..dapat..gumbira..gumbira..

:) x sabar nk posing aihh dgn coaster tu..

time kasih..memilih saya..sob..sob..sob..terharu

Farah said...

ahahaha..siap ade berpantun yg tak tahan tu!

alamak saya terlepas la plak huhu rugi

Kak Lia said...

tahniah pd yg dpt jd duta tu ye....

pade yg tk bjaye cam eden ni ha..huuu...tk sedeyyy...tp semangat nk buat coaster sndiri tu ade sikit naikkk... ngeh3

Elyn Sani said...

wohoooo saya jadi duta coaster!!! mcm jd duta mesia plak ekekekek

Jiji said...

AKU BUKTIKAN AKU GANTUNG COASTER TU KAT TINGKAP!!!

(marah ni)

:P

Dils said...

the pantun one is kewl. Hehe

yatie chomeyl said...

hahha lawak2 reason yg di bagi..jadi consider pilihan juri tu tepatlah

Zura said...

yeay!! tak sabar nak terima coaster stylo tu! tq tq! :D

Foxy Farah said...

YAYYYY!!!! hehe.sorry lambat nak tahu, sebabnya baru skang boleh bukak blog :) nway, yay yay yay.thank u! hehe.cant wait to use it.hehe

Foxy Farah said...

YAYYYY!!!! hehe.sorry lambat nak tahu, sebabnya baru skang boleh bukak blog :) nway, yay yay yay.thank u! hehe.cant wait to use it.hehe

izzahazfar said...

saya senyum2 sambil minum kacip fatimah...hehehhe...tak sabar pulak nak posing ngan coaster itu...disebalik keje2 yg byk...dan fail2 yg menimbun...hahhaha tq kak!

portobellamom said...

yea yea!! fes time menang contest ~~ suke, suke, suke!!!! tq dila~ hehehe

Rai said...

cik rai menanggggggg...mekacehh..muahh