Search This Blog

02 November 2009

*kerja gila jugaklah*

hari sabtu hari tu

saya mengikut suami ke bagan datoh

ada projek baru katanya

jadi pagi-pagi lagi saya bangun dan bersiap (siap kan se kecik itu sekali )

dalam kepala seronok la,pasal ialah lalu Lumut,balik ingat boleh singgah taiping pekena popiah basah ke apa kan (angan-angan dan harapan adalah tinggi di sini)

tau-tau

mak aiii punyalah jauh bagan datoh,lagi sejam boleh sampai KL dah

tapi kitarorg decided nak balik penang semula petang tu

perjalanan penang-bagan datoh adalah dalam 5 jam macam tu

pasal kami exit changka jering untuk ke bagan datoh

jalan lama tahu2 sajalah kan

di bagan datoh tu spend sejam saja tengok projek

lepas tu terus balik

kerja gila tak gila

sampai saya kata kat husband saya

"abang,secara logistiknya,macam tak pada la nak buat projek kat bagan datoh ni"

tengok la, sampai keluar ayat bombastik pada pendengaran telinga saya lah kan..hahah

p/s::kempunan popia basah taiping..huhuhu, budak kecik tu tido je all the way,saya tak dpat tido,jadi mata ketiga bila husband nak memintas lori berderet 3,4 buah..kecut perut duk belakang.samapi highway,saya terus "fuhhh legaaa jumpa highway" hahahah


Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

3 comments:

Ely Hasrul said...

smlm kitorg blk kl dari penang, singgah kenduri kat parit buntar.. ujan lebat selebat2nye smpai leh buat tajuk lagu lah.. pas benti semayang sume kitorg smpai kl kul 8 lebeh ..huyuh.. lamanyeee.. la nih dua2 mc sbb ceri beri.. adoishh (tapi pasnih nk ajak papi g jln kat OU hahahaha)

Anasfadilah said...

ely::hahahah...jalan2 kat ou ek..hahaha

Elyn Sani said...

mmg gile!!!