Search This Blog

15 November 2009

*about weekend*

1. about sending ZIyyad to his nanny while us go and watch movie

ye,dengan rasa bersalah di dada saya dengan husband hantar ZIyyad ke rumah ummi, lepas hantar Ziyyad ke rumah ummi kami pergi sarapan di Kayu nasi kandaq teri vistana bukit jmabul

dah lama tak sarapan berdua samil relak-relak baca paper pekena ayaq teh tarik sama roti kosong

fuuhhh..nekmatttt.

ada dekat sejam lepas Kayu,kami meronda ke rope walk (bukan road walk ye kawan-kawan) dekat stadium pulau pinang

lepas tu tentatif program terus ke queensbay,untuk menonton 2012

menonton 2012,membua kan saya berfikir,apa persediaan saya sebelum mati..emm

menonton 2012 juga ntah berapa kali saya gigit kuku,memegang erat lengan husband dan juga berhamburan air mata...sedih wooo

(saya melayan apa-apa cerita pun dengan perasaan yg mendalam dah sgt fokus)

kira dari 5 bintang saya kasik 4 bintang :))


2.about joining the bandwagon of carving stamp like the other rafter but fail miserably

semua mahu mengukur getah pemadam,begitu juga saya..hahaha

sangat la crooked nye line owl saya tu saya carve, macam manala si mangosteen boleh carved dengan teliti gile

i call my owl stamp, the crazee owl

lepas dah siap carving, saya pun tak tahu nak buat apa dengan stamp crazy owl saya ni..mmm

hari ahad masih berbaki,mari enjoy sebelum datang esok :)

p/s:: jap lagi nak pi seberang InsyaAllah,makan nasi kawah


Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

6 comments:

Zana Hassim @ Kak Lang said...

Kalau pakai blade mmg crooked la line dia... try pakai carving tool (satu set paling murah RM5.90) - kat kedai stationery @ kedai buku cam MPH tu ada jual.. pakai carving tool yg shape V tu... try ler...

Eliss said...

aku pun suka menghayati cerita..laki aku bantai gelak jer kalo aku nanges..ampehs..

wow..msa sekolah dulu pun aku suka buat cop2 tu kat eraser :p

jiji said...

it is more like red-blooded owl to me@!~

:P

Ken atry jugak buat benda ni.

Anasfadilah said...

kak zana:: i read somewhere,dia kata tak boleh guna carving tool kayu tu,tak tajam katanya

eliiss::cop2 adalah seronok,ada alasab beli pemadam baru..haha

Jiji:: try la jiji...red-blooded owl?? kalau ko tengok garisan kat owl tu wonky gila..hahaha

SurayaHarris said...

erni..mana kau beli getah tu?aku nak carve logo

Anasfadilah said...

sue::aku beli kat stationaey biasa je lah sue..kat BP mesti ada punya..pemadam 20 sen pun ok :)