Search This Blog

16 November 2009

*seriously this is not a giveaway*

saya sedang mencari 10 orang perempuan yang

1. bekerjaya

2. suka minum teh/kopi/neslo/kacip fatimah/apa-apa minuman la semasa di opis

kerana saya hendak memberikan coaster comel secara percuma

ye percuma

tapi siapa yg dapat kena buat review..review mestilah yang baik-baik je,yg puji-puji je..(keji..so? macam tak tahu saya memang keji pun...hahaha)


contoh coaster ,ada banyak design lagi tau..kiut gile (pujik diri sendiri..tak kisah la)

siapa yang dapat kena ambil gambar coaster dengan mug yang sedang gunakan untuk minum..mesti di opis :)

siapa yang nak kenalah ikut syarat

syarat la sangat..tak kuasa saya letak syarat marat semua

cuma, give a shout di comment box

"saya nak coaster ......................."

berapa patah pun takpe,bukan saya gigih nak kira patah perkataan pun

sape punya shout yang paling unik dan berjaya menambat hati saya akan dapat sekeping coaster

tarikh tutup Jumaat 20/11/09

p/s::kaknaz,dils do u guys want?i give u one want?

p/p/s::ada ke orang nak..emmm mmmfkstfjdjfkdf



Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

27 comments:

joegrimjow said...

sebab die santeeqq n comel

ada gaya gedik x?

joegrimjow said...

sebab die santeeqq n comel

ada gaya gedik x?

Dils said...

i want , i want.

Kalo bentuk sheep bole?

(Dah la nak bagi free... pastu demand plak tuh... )

Hahaha.

Anasfadilah said...

dils:: email me ur address k

stashowale@hotmail.com

izzahazfar said...

Saje lalu lalang....
nampak mcm best...
camne nak masuk contest ni kak..
huhuhu...sebab lately asyik minum kacip fatimah untuk hilangkan ngantuk dan lebih bersemangat di pejabat...hehehhe

Wan Amira said...

saya nak coaster sebab kalau tumpah air, coaster boleh terus masuk dalam washing machine, kalau atas meje, tak ke nak mengelap ape bagai :p -- dasar orang keje, malas lebih.. :D plus coaster itu sangat cantik.. kalau dapat 6 cukup satu meje jamu orang :p

Anasfadilah said...

izzahazfar:: dah tinggal komen tu kira masuk dah..ur reason pasal minum kacip fatimah kan..ok la tu..hehehe

Hanz Jamaludin said...

Saya nak coaster sebab saya takder coaster yang CHOMEL & sesuai untuk letak tumbler kopi saya kat opis ni!

Emma said...

sila jgn lupakan mak buyung yg comel ini ya!!!

ps, tp nak request colour leh x? kalau x biru, nak pink? boleh? hehe

-mama emma®

NM said...

saya nk coaster so that boleh letak kt mana2 aje ada ruang ala2 meja atas sbb family sya suke letak mug merata2..hahaha..

aci tak?ayat tak cover.terus terang.ahaha

Anasfadilah said...

kak emma::eh..tadi bukan kata tak guna coaster ke?hahahaha...jgn marah nanti kena jual..hehhe

Jiji said...

saya nak coaster tu! Saya nak coaster tu sebagai alasan untuk minum stabak setiap hari pasal selalu alas dengan tisu je lepas tu buang je tp kalo ada coaster tu tak perlu buang lagi hanya boleh spray ngn febreez dan gantung di tinggap opis untuk minuman stabak kali kedua di waktu petang dan boleh spray pakai febreez dan gantung di tinggap opis untuk minuman stabak kali keesokang harinya dan.. okeh dah stop!

(ni kalo tak dapat menambat jugak mmg aku benti minom stabak!)

Kak Lia said...

"saya nak coaster ......................."

sebab...saya kalo minum kt opis...selalu akan menumpahkan minuman saya di atas meja...hahaha...cam kekanak riang....bukan tk mau pakai source....tp nanti bising...kelengkung kelengkang....cam mak dara basuh pinggan...& kalo pakai coaster...kalo tumpah...leh basuhkan??.. pas tu kan.....coaster tu kiut...saye nk jait....tp tk sempat...."


hahahah...buleh ke dilla???

buleh arrrr

Aishah Megahasz said...

"saya nak coaster ......................."
sebab saya nak, barang free saper yang tak nak?

*boleh ke gini?*

Arts Kraft MadeBy Akma said...

yuhuuuu tuan umah

cik kema mai singgah ok!
ehem3..betulkan kedudukkan jari (takot salah taip ahahaha)

wokes...cik kema nak coaster ini kerana fabrik yg digunakan sgt chantek. Jahitan juge kemas dan yg paling penting simple serta stabil. Maka dengan ini bile letak Mug bunga2 ku yang berisi ayaq nescafe itiew xlah tumpa ayornye muahahahaha

Gambaq nanti yo cik kema update kat blog.

orait ni link ke blog cik kema

http://myryan-truelove.blogspot.com/

Rai said...

cik rai nak coaster tu sbb nampak comel... sebenornya cik rai jarang minum air manis ni, dok minum air suam je.. tp nak gak lapik dgn coaster tu.. bleh x? hehehe

Arts Kraft MadeBy Akma said...

ahaha tuan umah sowiee..salah paham laks td. igt suh pi amik gambo dulu. wokes la cik kema tunggu kot2 la dpt coaster tu...leh la amik gambo ngan mug bunga2 cik kema

yatie chomeyl said...

teringinnya nak jugak tp sudi ke u hantarkan coaster tu ke jepang? huhuhu

owh, i tahu u sudi *sendiri tanya sendiri jawab*.

saya nak coaster yang chomeyl tu supaya saya leh posing dengan coaster yang chomeyl tuh dan promote kat blog saya dan dalam masa yang sama promote kat kawan2 jepun nih. biar org2 jepun tau yang orang malaysia pun leh design barang2 yang chomeyl2 jugak.

Zura said...

Saya nak coaster…

Coz kat ofis ketagih Neslo
Coaster tu pulak sangat Retro
Bila minum Neslo guna coaster Retro
Tentu nampak Stylo!
Ya, saya nak coaster Retro yang Stylo untuk letak cawan Neslo!

Ok tak? Hehe…

Smiles,
Zura from http://sewretrochic.blogspot.com

Foxy Farah said...

saya nak coaster tu sebab bila saya minum coffee di office nanti mesti akan automatically teringat kan blog awak yg ada budak chomel bernama ziyyad & mama dia yang sangat pandai benda craft2 neh :) it ll be great if i can write something about the handmade items too :)

Eliss said...

saya nak coaster........
sebab mug berisi kopi saya sangat suka diletakkan diatas tempat yang lembut dan empuk serta berbentuk segiempat untuk mengelakkan 'darah periodnya' tak mengalir ke mana-mana dokumen kerja tuan punya mug dan ke kain baju kurung tuan punya mug yang sengal itu :P

Elyn Sani said...

saya mau coaster gak!! sbb kat office ni akak pakai coaster gambar rimau yang tak halal huwaaaaaaaaa

aZeeMaH said...

nak jugak!

takde sebab nape nak tapi nak jugak!

ohohohohohoh

Cikpid said...

saya nak coaster tu..

sebab saya wanita bekerjaya..sy juga seorang ibu yang anak nye selalu laa nangis malam2 ms tgh tido..

jadi sy mmg memerlukan secawan nescafe setiap pagi di opis..

sy lapik cawan sy gune tisu jek..sian kan??

so kalo ade coaster mstilaa leh lapik ngan coaster kedai chomel yg stylo tu..

Kalo dpt..bab amik gmbr mmg xde problem bagi org yg gile bgmbar cam saya..hahahha

azilaraffie said...

chopp!!

sy pon nak coaster jugak!
sbb cawan seksi saya xde tempat lapik ahh kak.. kasi laa coaster yg cute itew pada cawan saya yg seksi ini..

pastu bole laa sy yg x brape nk seksi (mmg x seksi pong!) ni kasi tunjuk pada geng² kt opis, biar dorang jeles.. hahha!

sekian, mekaseh..

Emma said...

dah lebih dr 10 dah nie... jenuh nak pikiaq tu cik dila oit!!!!

-mama emma®-

portobellamom said...

hi dila!!...saye fes time bg komen kt blog awak rasanye sbb saye nak coaster tu jugak~~..kt ofis saye selalu bawak mug merata2 sbb byk miting kt merata-rata bilik..alangkah baiknya kalau ader coaster chumil yg dpt saya usung bersama mug gambar kucing dan teaspoon bentuk aiskrim chomel saye..

(tp saye tgh maternity leave skang, mug saye tinggal kt opis la..)