Search This Blog

13 November 2009

*menyimpang*

hari tu sedang asyik makan berdua bersama suami

seperti biasa kami akan bersembang

bila dengan husband,macam-macam nak saya ceritakan

begitu juga dengan suami

(kejap suami kejap husband,make up ur mind la women)

ntah macam mana tersentuh bab usrah

husband saya bercerita tentang naqibnya,seorang Dr.

ayat yang paling saya tak lupa pada hari tu ialah

"usrah ni kena ada 2 minggu sekali, usrah ni macam kalau kita nak menyimpang sikit je dia(usrah) tarik kita balik, ingatkan kita balik tentang siapa kita kat dunia ni"

usrah atau majlis ilmu..dah lama saya tak hadirkan diri

mmmmm

p/s:: aci tak kalau layan AL-kuliyyah je setiap jumaat, topik last week paling best..tajuk dia "marah-marah sayang" pasal hal suami isteri bergaduh...hehehe. sedangkan lidah lagi tergigit kan?

p/p/s:: naqib,ketua kumpulan usrah,kira yg sampaikan ilmu untuk group usrah,group usrah biasa 3 hingga 5 orang :)
Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

3 comments:

Jiey^Mien said...

Saya pun dah lama tak join!
=(

Eliss said...

dulu jer penah join :( bad me :(

Dayah @ Real Ummu said...

baru last week buat..tu pun after a year..hehehe..pasni masing2 bertekad, utk meet sebulan sekali..tapi bial usrah dgn bala tentera ( anak2), % yg masuk ni skit je la.. tu tak masuk huru hara yg depa ni buat..suara depa lagi kecoh dari naqib..hihi...

dayah yg penting gembira jumpa sahabat2 masa usrah tu..sekurang2nya pahala mengeratkan silaturahim dah dpt