Search This Blog

10 November 2009

*adveritsement in blog*

(benadryl membuatkan saya banyak idea..hahaha)

iklan

bagi yg berniaga ialah adalah penting

seperti saya,saya kena tahu kat mana nak letak iklan

kadang-kadang iklan membantu kadang-kadang tak,its like gambling

yang saya maksudkan iklan berbayar

saya ada letak iklan berbayar di blog-blog yg rating tinggi

tapi kadang-kadang tak semestinya rating tinggi kedai kita akan laku

ada juga yang tak

macam mana saya tahu?

saya ada nuffnang kat kedai saya,jadi saya boleh monitor referrals,dari mana customer saya datang

meletak iklan di blog orang ada yg murah ada yg mahal

kalau kena mahal,tapi akde orang mai kedai tu,adalah sesuatu yg menghampakan

tapi takpe lah,rezeki ada di mana-mana

p/s:: RM50 sebulan untuk iklan adalah mahal bagi saya, tulah saya kata, its like gambling juga..untung sabut,ramai yg datang,untung batu..duduk melengu jelah...hahaha


Chomel Nursing Cover

DSLR strap slipcover!RM15 only!

4 comments:

Jiji said...

(Aku pon RM 50 sebulan adalah mahal jugak.. :P )aku kurang yakin orng akan click masuk.. kalo advertise kat sidebar 125x125.. tp faedahnya walo tak klik masuk.. dapat glemer dan popularity.. mcm pegi mana mana je nampak logo kita.

3740Journal said...

i lagi la dila, takde sape nak iklankan kat blog i.. hihih

dila.. u ade buat lg tak beg mcm yg i beli dgn u dulu? sebab i nak order nurseing cover pastu nak beg tu skali? ade tak?

Emma said...

la.. akak p reply kat fb.. xpe copy paste balik..

so far, agak2 bbaloi x dila letak iklan bbyr tu?

-mama emma®-

Maternity mum said...

Just wanted to say hi and love your blog !