Search This Blog

28 November 2008

::Supermummy is giving away Gin & Jacqie bag for free!::

sebelum saya beusaha untuk menang Bag Gin ang Jacqie

saya nak cite pasal Ziyyad

Ziyyad sudah 4 bulan!horeee horeee musly ramlee!

dan nenek sms

"nenek dan atuk doakan Ziyyad selalu sihat dan ceria"

amennnnn.

Ziyyad sudah meniarap secara rasminya semalam,betul2 meniarap..dan gambar telah di ambil oleh anak kembar Kak Kiah...hehehe.



tak kisah la tak dapat tengok depan kepala sendiri,ada gambar pun jadi.

this little guy,sudah boleh meniarap dengan flying colors.

mulut bebel apa pun tak tahu,orang bersembang dia pun nak join dengan celoteh yg tak faham langsung...

"go gi gi geee goooo oooooo" sambil muncung mulut sambil blow bubble..multitask ini budak kecik

ramah mesraaaaaa macam babah dia gak.hehehe





the creator of Gin and Jacqie is :





I deserve a super lovely Gin & Jacqie bag because..

pasal saya jahit beg saya sendiri...sesekali teringin mengunakan beg buatan orang yang terkenal seperti Gin and Jacqie

bukan buatan orang yang bomoh itu ye,tapu buatan Jacqueline Ng.

walaupun tidak ke gym..tapi mungkin dengan adanya beg ini saya akan start pergi ke gym untuk melansingkan peru boroi sesudah bersalin. (atau mungkin juga beg ke opis...hee haa jangan marah!)

::beg pojaan hati kuuu::

tolonglah supermummy bagi saya menang,pasal beg pesen gini saya tak tahu jahit. :)



p/s:: i love free stuff!

2 comments:

Anonymous said...

kak jie vote bagi menang

dah sms dah..heheheh

Taichee~@! said...

Serius Ziyyad leh membebel?

Uwaaa! Mintak2 Boss approve cuti hujung tahun ku!