Search This Blog

20 November 2008

::im popular....NOT!::

saya hanya ada akaun Friendster

tiada facebook dan tiada myspace

cukup itu saja akaun saya..saya tak kisah kalau di katakan ketinggalan zaman...hahaha

Friendster adalah di mana saya mengumpul kawan-kawan lama,tiada kawan baru. :)

kawan sekolah rendah,kawan sekolah menengah dan unibersiti,dan tempat kerje juga. (ye,bos saya ada friendster,jangan main-main... :) bos baik lagi comel lalalalalal)

saya jarang meng camwhore kan diri sendiri. (betul tak tipu,anda boleh ke friendster saya,dan lihat photo saya,tiada unsur camwhoring..)

definition camwhore bagi saya ialah

camwhore : mengambil gambar sendiri,tak kisah la melalui pantulan cermin atau menjadikan diri sendiri sebagai tripod...hahaha..lagi2 angle pandangan atas atau sisi...sungguh geli okeh (pendapat saya,ada tak puas hati...sila comment di comment box yang disediakan.)

tapi sekarang ni,bila dah kawen dan sudah ada anak,gambo Ziyyad ajelah banyaknye,padahal tu freindster Erni bukan friendster Ziyyad.

tapi saya letak nama penuh saya, Erni Fadzila Saharudin,supaya senang kawan2 lama nak carik

bukan psudo name yang sengal seperti cutegirl83 atau Erni Chomel Fadzila..(cube cite macammana nak carik kawan2 lama,dengan nama perasan sendiri macam ni?macammana?susah okeh!!)

dan saya add kawan,yang hanya saya kenal. (bukan hantam add saja,supaya perasan popular...sungguh high school musical!)



::ni sapo punye friendster,habaq mai...::


::penuh gambar anak sendiri,nak menunjuk- nunjuk gambar anak cute kat kawan2 supaya diorang dengki dan irihati pasal depa tak kawen lagi dan tak dak anak...hahahaha!kejam? anda pilih...hahahahaha >: ) ::



*kawan2 tak kawen atau bakal kawen,jangan marah aaa~~*

p/s::friendster i, i punye sukalah nak buh apa,ok. (bluwekkk)

p/p/s:: yana,Ziyyad pun demam pasai semalam pi cucuk...kesian tengok baby demam..

9 comments:

KV said...

akak dh tak aktif frienster. Sbb ramai kenkawan aktif facebook. Makanya, akak pun aktif facebook lah. Hehe

kakLuna said...

oh...boleh la add nih :)

NM said...

HAI ABG ZIYYAD,

SAYA ADD ABG LA KT FRENSTER..SOHLA MUMMY APPROVE.HEHE..KAN DH JADIK KAWAN.. :)

MeL said...

bley la mommy mika add jugak ;)
p.s : nk menunjuk2 jgk kt kengkwn hihi
p.s.s : beshkan ada baby..

Anasfadilah said...

kak kv::saya ada facebook,tapi malas nak aktif..hehehe

kak luna::saya dah add pun :)

Qaisara:: abg?! *pengsan*..qaisara,cakap kat mummy nanti abg ziyyad bagitau..emmuahhh!

p/s::ziyyadddd...apa ni...gatai na,mama cubit kang... +P

mel:mikail boleh lah geng ngan abg Ziyyad,kita wrestling cacing sama2 :)

Mrs.R @ Emi said...

heh..my frenster also utk kwn2 skolah..kolej...n kwn2 blog...
facebook baru je aktif balik..
tu pon sbb kwn2 opis lak yg suh...
bestkan tempek gambo anak kat frenster..hahahhaha

babyelle said...

insyaAllah.. tag diaper bag tu saye buat esok okehhhh.. mlm ni carik bahan... hihi...mcm assignment la plk...

MeL said...

da add ;)

MIK'YAL said...

myspace facebook apa bala smua tu mmg sy tak lyn.frenster pn idup segan mati tak mahu..rasanya berblogging lg best sb leh tulih mcm2.frenster tu jus nk keep in touch dgn kwn2 lama ja.tdak niat nk cr kwn baru..ahuahauahau :-)