Search This Blog

27 November 2008

::disapointed gile::

pagi-pagi..

on laptop

masuk secondbargainbox..

BUMBO seat ada!!

terus telefon owner blog...

tangan menggigil,dada berdebar-debar...

"hello,saya nak tanya bumbo seat tu ada lagi tak"

"oh...dah di jual"

*darn!*

"alahhhh!takpelah tak rezki...thanks ye"

"ok"

i want this.



saya nak!saya nak!saya nak!saya nak kerusi comel tu bukan baby yg juga comel ye...

nak beli yang baru,tak mampu,mahal...

secondhand murah banyakkkk...



GAH!






GAHHHHH!


tension,sengal...semua ada...


hoh!

KEPADA SESIAPA YANG NAK LET GO USED/PRELOVED BUMBO SEAT (ANY COLOR) DO TELL ME...SOOOO WANTEDDDD TO BUYYYY!PLEASE!

email me at

STASHOWALE@HOTMAIL.com


p/s::this time im serious.

8 comments:

Arin said...

hari tuh nampak bendalah nih kat mothercare when kak arin usha for baby dalam perut nih nye stuff..and yup..pon nak beli..tapi sekang tgh berkira..adakah si kakak akan duduk or si adik yang akan duduk..

Arin said...

saw ur iklan kat baiboo nye website..rege sedare pon sama ke for breastpump tuh?laju tak dia pump?

Nazuha said...

dila,

kalo ade lebih-lebih yg 2nd hand tu, saya chop satu eh.. :)

Anasfadilah said...

kak arin::rege sedar?amek je la kak arin.laju?ntah la,tade susu pun pump...huahuahua..tu yg jual tu.

nak,nanti dila bagi kat kak yan.ok,

or,kerismas balik,i bring along,then bagi kat kak arin,ok?

mama wafito::InsyaALlah.:)

Arin said...

oi..mana leh bagi je..kene beli tuh..btw..standby je kat umah uda ye..coz..that thing i won't buy first until bebetul nak..takpe..ur mom's house wit my house sekangkang kera aje.. :)

waktu anum dulu i'm using manual pump..penat tangan den memerah...

MeL said...

bumbo seat ada jual kat byk kedai kan? u kat penang ek? sy ada beli satu kat singapore. hg lebih murah dr m'sia. convert arnd sgd70=rm160 gtu. klu kt sini almost rm200 kn?
sy pun sukaaa sgt kat bumbo seat ni cute sgt! apsal m'sia mahal sgt ek? sume baby stuff sy beli kat sana..waaaaayyyy muchh cheaper okey!

MeL said...
This comment has been removed by the author.
Taichee~@! said...

apakah kegunaan benda itu?
Mcm nak ajar baby duduk ke apa?

Explain ler. Tahulah gua takde anak waima kawen sekalipon :p

LOL!