Search This Blog

18 November 2008

::bidadari::

wah mak....

tajuk cam hape aje..

bukan apa,bila dah kawen kita sebagai isteri yg memang cantik haruslah lagi cantik setelah kawen supaya laki tak lari ikut indon...hahaha

jadi saya ada minum produk bidadari ni

meh saya ctrl-v ctrl-c aje ye (mengaku aje lah kalau copy paste ok..)

1)Bidadari (CECAIR RASA KURMA MADU) 250 ml RM53

- kandungan madu dapat membekalkan tenaga yang diperlukan dan mempertingkatkan system imunisasi badan
- sirih mengatasi masalah angina dalam badan, lemah badan, membantu membina rahim dan sistem peranakan
- kacip fatimah, menguatkan rahim serta mengetatkan faraj
- akar serapat baik untuk membina rahim, mengetatkan faraj dan meningkatkan system kemutan
- kurma membaiki system saraf, tekanan, meningkatkan tenaga seksual
- manjakani dapat membantu mengatasi keputihan, anti kanser dan mengetatkan faraj
- asam jawa dapat membantu pengeluaran peluh dan melangsingkan badan
- jarum emas mampu meningkatkan kesihatan dan tenaga seksual

rasanye :: SEDAP sangatttt!

seriyes tak tipu.

tapi saya tak rasa kesan dia...(ke sendiri tak perasan saya tak tahu....hahahah...kalau perasan pun kesan dia...ada ke saya nak citer kat sini...simpan sendiri ok..hahah..nak tau...try sendiri)

takpun,kalau korang rajin...bleh google lagi untuk info

Bidadari produk DCL ye.

dan saya bukan ahli DCL.

ingat nak amek produk Q-she plak....hehehe :)

oleh kerana saya baik dan comel *pengsannnnn* (dengan statement sendiri)

saya letak link kedaiekin

bukan ekin mawi ye kawan-kawan.

kecantikan yang saya maksud kan dibawah ialah kecantikan dalaman juge ye kawan-kawan.

muka cantik dalam hampas pun tak guna okeh.

tapi dulu lah masa gugur,try makan Bidadari,saya suka pasal rasa dia sedap (boleh gitu..)

alhamdulillah, lepas sebulan makan saya kembali mengandungkan Ziyyad

hhehehe (ada sape2 nak amek ni sebagai testimoni?)

tapi la duk ada bidadari dalam peti ais tapi tak makan pasal i malas.

nak cantik cannot malas u see..so after this i go back and drink bidadari summore,and jadik bidadari untuk suami... :)

p/s::hati pun nak kena baik :)

9 comments:

Unknown said...

bidadari yg iklan kat tv tu ke? yg laki die bg hadiah kat bini die, then bini die cepat2 tarik laki masuk bilik. hahaha...
tak seswai untuk tontonan kanak2, mcm pika.. :p

Anasfadilah said...

ntah,tak tengok tv sangat sekarang,tengok Ziyyad aje...ahahah

A.I said...

Pika.. 'kanak-kanak'oooo....
tapi dia pandai jaga ziyyad ooo...
Semoga Ahcu Pika Berjaya Dlm Exam.

eiNa said...

wahh.. mashihh!!! saya baru tercari cari nak google info pasai bidadari nih.. muehee...
nak caghi laa nih jugak!!! gegeee

Anasfadilah said...

En.Suami: nampaknye,harus le makan bidadari malam ni, entry di baca suami okeh....wiuuuuuu~~

eina: mari jadi bidadari!

Dong_Sanchai said...

bestla duk malaysia.. macam2 produk ada utk jaga kemudaanla keperawanan la .. sini vitamin jela.tp itupun mls nk amik

Taichee~@! said...

Hmmh.

Termalu sendiri. Tapi kamu perlukan itu.

Taro: Eklan tu mmg hampas. Tah pepe tah. Tapi aku salahkan low budget dorang dan content yg sykt tu nak. (mcm eklan gelang bodo si AC Mizal)

Pasni Ziyyad, mebbe bleh dapat adik pompan kan Ziyyad!

Wink~@!

Intan said...

ahah bole slim tak minum bidadari ni

Eliss said...

salam kenal2..bidadari sy tengok instruction dier tak bleh letak dlm peti..simpan dalam suhu bilik jer:D and Qshe is ok for me!