Search This Blog

27 November 2008

::have an issue here is a tissue::

isu-isu semasa yang saya tahu...

1.isu yoga :: hehehehahaha...emmm...ada tanya my collegue bout this,dulu dia seorang hindu,sekarang sudah muslim. dia kata yoga tanpa 'ohmmm', yoga tidak berkesan. kalau sekadar amal yoga saja,itu adalah lebih kepada senaman..saya tidak amal yoga jadi malas nak kisah sangat,sekadar ambil tahu saja. dan ber'yoga' tak perlu seksi pun takpe, pasal saya tengok one hindu monk buat yoga pakai kain oren tu saja..tak perlu jenama asadi.hahah..jadi pakai t-shirt pun ok,dan seluar track suit saja..

2.isu tali pinggang keledar belakang :: pendapat saya,ini di namakan keselamatan.payah sangat ke nak fikir, apa tak sayang nyawa ke semua?ye ajal maut di tangan Allah,tap kita berusaha untuk keselamatan kita...kalau macam tu lintas jalan lain kali,lintas je,jangan pandang kiri kanan,ok?

siapa ada baby,beli lah infant car seat,kalau nak jenama graco,maxi cossi atau peg preggo, ada banyak orang jual second hand...pi kat secondbargainbox..kualiti ada,harga pun murah.kalau anda pandai guna carian google,InsyaAllah jumpe. oh ye siapa2 berkereta proton saga atau iswara tahun 2004-2008 ,dan kereta gen 2 pemasangan tali keledar belakang percuma di proton edar di kawasan anda,click proton-edar

3.isu PAS, KEADILAN :: emm...hehehe...PAS ialah PAS,KEADILAN ialah KEADILAN,tidak perlu mengkeadilankan PAS..

4.isu artis cerai berai :: pasal depa artis,jadi kalau kentut senyap2 pun orang tahu...hahaha.

sekian saja isu tisu saya hari ini..

p/s::ini semua pandangan saya saja.

7 comments:

Arin said...

Kat MAA tak silap leh sewa infant car seat..tapi at one point anak tak mo dok car seat..cam hanum..dia leh kuar dari kosi dia..and if buckle up dia kat seat belakang she will cry like there's no tmorow..so how meh?

Anasfadilah said...

kak arin::bribe her with lots of mickey stuff,say"anum duduk diam-diam,if not mama wont buy you anymore mickey"

atau orant tua dulu2 kata

"duduk diam-diam,nanti hantu mai gigit baru tau"

hahahha!

its your daughter by the way..hehe :)

Arin said...

Dila : ishh..bribe macam2..tak jalan gak..siap letakkan untuk dia all types of biscuits and chocs ( she's a choc lover )..at the end abih keta ku lipas buat rombongan cik kiah...
La nih, mama anum kene dok belakang which i hate coz we child locked both doors and bila time nak kuar..lambat, kene org bukak kan dulu dari luar...

eiNa said...

heh..macam melaporkan dari bilik berita jek dilla.. :P

Anonymous said...

isu no. 2

kalo ada 5 members in the family, camano?

dah 2 kat belakang, 2 kat depan, lagi sorang masuk bonet kah?

Anasfadilah said...

kak oren::tu lah isu lagi satu,macam keta saya,2 orang je boleh duduk belakang..

letak bonet ok lagi,

ikut idea asal saya

ikat kat atas bumbung keta...hahahha!

Elyn Sani said...

time kasih ngan tissue anda itu.... eh silap issue la ekekeeke... saya dh updet otak ni kuikuikui