Search This Blog

03 November 2008

::1031::

seperti biasa,saya memandu dengan hemahnye di jalanraya

sambil mendengar hot.fm...sambil menyanyi girang

lalalalalala

petang di suatu hari yang telah dimaktubkan En.Suami bertanya pada saya


En.Suami::tengok sayang punya lesen keta,bila habis?

saya::jap *korek-korek handbang,carik wallet,hadoiyaii banyak nyee sampahs sarapss*



~minutes later~





~much later~~~~



saya:: alamak!*tepuk dahi*...bulan mei aritu la dah tamat

En.Suami:: nasib abang tanya,kalau tak..

ye...saya yang pelupa tarikh-tarikh keramat.

hatta bday mama saya sendiri pun boleh lupa..

(anak baru satu oiii...dah pelupa oiii..)


tadi pagi bergegas ke Pos Opis Batu Maung,beratur mengambil nombor,

no sekarang 1004

anda yang ke 1031 (Yayyyy! NOT!)

harap bersabar.

main klondike kat hp..sambil diperhatikan oleh makcik duduk disebelah mungkin dia pikir apalah perempuan bertudung ni main judi...wahahaha..makcik main ngan saya black jack jom...ada berani..)

half and hour later..berjaya merenew lesen.

shabbash meri betthi

dan boleh memandu semula tanpa was-was,dan tanpa muka bersalah seperti baru meletupkan sebuah ATM di CIMB...wahahaha

lalalalala

bila la nak sampai cacing aku Ziyyad ni..

p/s::sila renew lesen anda sebelum tamat tempoh k.

6 comments:

NSS said...

puan erni weyyy.. bglaa tau katne ko shoping2 mainan baby nih. heheee blee aku join gakkk

Anasfadilah said...

puan shima bakal emak budak InsyAllah:: aku gi kat Intanpayung,banyak la online store littlewhiz ada,lil caliph,tht tot shop, ada banyak..ko google aje..happy shopping!

Anonymous said...

lepas baca entri ni, check lesen kak jie..

hahaha..dah mati 30/10
baru lagi kan..sat lagi p idupkan la
sakit perut arr ari ni

Anasfadilah said...

kak jie::takpe kak jie baru lagi..hehehe

saya punya..nuu

bulan 5..la baru perasan..ceh!

kak jie,p online pun boleh..myeg

tapi leceh sikit..

Taichee~@! said...

Apa maksud kamu dgn ayat ini?


bila la nak sampai cacing Ziyyad ni..

Menggaruk kepala cuba nak faham

cleo weiland said...

I'm guessing...cacing Ziyyad tu is actually a toy for him? A long wriggly plush colourful worm with a bell at its end? Hehe~

Nway Tim pun baru renew license last July. It was expired way back in February..took me 6 months to renew it! I wonder what's the maximum time allowed to renew licence. Hmm. So Tim renew for 2 years straight..burned a bit of a hole in my measly student's allowance. Sigh.