Search This Blog

25 November 2008

::Bahasa Enggeris::

macam tu ke eja enggeris, E atau I ?

blog saya bahasa rojak,ada melayu ada enggeris ada manglish ada typos juge.

kenapa saya tidak berblog menggunakan bahasa enggeris?

kerana enggeris saya sampah.

hahahah.

saya menaip untuk kali ini,kerana berasa sedih

seorang kawan blog saya terpaksa menukar link blog nye kerana ada orang kutuk anak dia

kutuk ANAK ok..(cubit peha kiri, peha kanan terasa jua)

kepada pengutuk itu

u go die and burn in hell

hahaha

apa tade kerja yg lebih manafaat ke hendak di buat?

it sad me when dunia blog jadi tempat untuk memburuk-buruk kan orang..

so not cool.

rumagging thru other people blog archive untuk cari keburukan orang juga adalah tidak cool

saya rasa betul lah pepatah ini

"lain padang lain belalang,banyak orang banyak ragam"

p/s::kot nak jadi kipas-susah-mati certain blogger pun,tak perlu lah burukkan orang lain..gila KEJI ok.

p/p/s:: cik tim,dils,uncle effs to name a few.. mempunyai blog bahasa enggeris yang saya suka baca.

13 comments:

Cool said...

English dan Inggeris.

heh

Anasfadilah said...

jiji::see typos oready...hahaha

Mrs.R @ Emi said...

apehaL nk kutuk ank org plak??
haih...donia oh donia

Liyana Shuib said...

emm tak baiknya orang tu..kalau yana pun geram..suka2 nak kutuk anak kita..(teremo jugak ni)

JeP said...

patutnya kene tembak ngan senapang gajah je saper2 yg nk buruk2kan anak orang ni. aper hal xde pasal nk cari pasal.

wah..aku plak emo kan.

btw, baguih jugak manglish and campur adukkan eng and bm ni dlm blog. meriah la katakan. also can be utilized as a form of subliminal messaging.

3740Journal said...

ntah..napela ade orang nak kutuk anak orang..

mungkin org yg kutuk tu jeles sbb dia takde anak..huhu

p/s amat bersyukur kepada tuhan sbb dikurniakan anak. takde beg LV pun xpela..asalkan ade anak..huhu

Anonymous said...

ejaan betulnyer Inggeris..English tu bahasa orang putih..tapi tak elok laa kiter berblogging untuk memburuk-burukan orang lain..kalau ader kemusykilan..kiter buat entri tu sebagai persoalan..please jgn buat ayat2 yang melampaui batas..behave yourself while blogging..

Anonymous said...

makcik,

bole x ajar cane nak tukar backgroung image tu..

kawe wat smpai rasa nak pijak2 je monitor ni!!

size background tu bape kali bape sebenarnye??

yg benar,

makcik yg baru pindah uma tp malu nak bgtau uma dia kat kawan2 yg lain sbb takut ada lalat sebok ngekor dia lagi

(gedik x nama aku??)

^_^

Taichee~@! said...

mcm tak bleh blah je blog kamu ni (pada kaknaz yg sgt tak best, tak cool spt abg effi dan cik tim)

Tak faham kaitan inggeris dgn kutuk anak lam blog? Org tu kutuk in English ke?

kpd makcik yg pindah umah tu, sabarlah ok? Awak boleh moderatekan komen blog. Hisk sabar jela aku kat dunia pengutuk sekang. Tak reti jaga mulut dan perasaan org lgsg. lantakle nak broken english ke, english bersepah ke lantai ke, blog bahasa pasar nelayan ker, anak tak hensem/ kiut ke? aku tak kawen lagi ker...(hoh?)

Apesal la ada org nak kepochi hal org? Boleh dapat pahala ke? Org suruh kepochi hal jaga Islam, Iman dan Taqwa. Lain yg dia bikin. Astaghfirullah...

Satu je. Sabar. InsyaAllah Allah balas dia COD nanti. Kalau kapir kekal tu, jadi arang neraka. Apa nak kisah?

Mommy Lyna said...

saya pun sampah tapi suka tulis kot bahsa manggeris sebab rasa macam best gila walaupun grammar tunggang tebalik, vocab pun tahpaper hahaha.

kutuk2 di blog.. takpe2 kan kerajaan mesia nk buat satu akta utk penulsi blog.

kahkahkah.

Emma said...

huhu... akak tau blog ittew....

kesian kan kat blog tu... x habis2 kene tembak.. hu hu...

-mama emma-

KV said...

blog sapa ek?
tapi terkejut gak ada manusia yg sebegitu. Owh, wujud jgk org cenggitu ek?

Anasfadilah said...

baby ibu::pengutuk tu memang hampeh.

jep:: english ko superb,pasal ti masters ko distiction lagi...tapi ko juge kuat merapek..hahaha!

azza::LV tipu ok tak?hahaha.

chuckiesd::ye saya kana behave..ok semua bersopan dan berhemah ye.:)

anon konon:saya try2 aje,godek sana godek sini,tak terer sanagt html,nak tukar bakground,cari bakround image punya line,letak url gambar..

kak naz::cik tim and abg effi to name a few saja..ur blog ok apa..insafkan diri lepas melagha kat blog orang...hehehe

mami hafiy::ada akta lagi...fuiyoo!kerajaan macam tade isu lagi penting je nak bincang ek..hahaha

mama emma::shhhh...jeng,jeng,jeng!

kak KV::blog kawna saya,org yg kutuk dia tu peminat blog sipolan ni..sipolan tu tade ape2,peminat kipas-susah-mati ni lebih2. siap kutuk kawan blog saya punya anak..poyo gile sikap sebegitu rupa.